Vaatwasser was stuk, doet het nu weer |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Steven
Geplaatst op:
06-10-2016 16:42
Steven
Geplaatst op:
06-10-2016 16:42
Hallo,
Mijn vaatwasser was een maand of 5 geleden stuk gegaan (dacht ik). Vandaag gaf ik er een paar tyfus klappen op en nu werkt hij weer.
Mijn waterkraantje heeft al die tijd opengestaan. Is er een risico wat betreft het water wat in die slang heeft gezeten? Ik dacht zelf om 3x het programma van 70 graden te draaien zonder vaat. Als ik dat is gedaan denk ik dat ik wel gewoon weer vuile vaat erin kan zetten.
Iemand enig idee? Of kan ik deze beter niet meer gebruiken? Ik denk dat bacterien/vies water wel weer weg is gespoeld na 3x het warmste programma.
Bedankt voor de info!
Mijn vaatwasser was een maand of 5 geleden stuk gegaan (dacht ik). Vandaag gaf ik er een paar tyfus klappen op en nu werkt hij weer.
Mijn waterkraantje heeft al die tijd opengestaan. Is er een risico wat betreft het water wat in die slang heeft gezeten? Ik dacht zelf om 3x het programma van 70 graden te draaien zonder vaat. Als ik dat is gedaan denk ik dat ik wel gewoon weer vuile vaat erin kan zetten.
Iemand enig idee? Of kan ik deze beter niet meer gebruiken? Ik denk dat bacterien/vies water wel weer weg is gespoeld na 3x het warmste programma.
Bedankt voor de info!
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
HarryO
Geplaatst op:
07-10-2016 18:39
Gewijzigd op:
07-10-2016 18:40
HarryO
Geplaatst op:
07-10-2016 18:39
Gewijzigd op:
07-10-2016 18:40
Gewoon gebruiken en als je twijfelt dan één keer op de hoogste temperatuur met je normale vaatwas tablet/poeder zonder vaat laten draaien.
Blijf er de eerste keer in de buurt van de machine.
Repareren door er op te slaan is niet repareren, mogelijk krijg je alsnog uitval van de machine.
Voor meer hulp merk en alle type info uit de deurrand vermelden.
Blijf er de eerste keer in de buurt van de machine.
Repareren door er op te slaan is niet repareren, mogelijk krijg je alsnog uitval van de machine.
Voor meer hulp merk en alle type info uit de deurrand vermelden.
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)