Whirlpool , waarvoor diend deze pen? |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
mat
Geplaatst op:
27-09-2016 11:45
mat
Geplaatst op:
27-09-2016 11:45
Ik heb een Whirlpool en op de onderplaat aan de voorkant, in het midden, zit een plastick zeskant met een pen eraan.
Deze pen heeft geen functie, maar ik vraag mij af waarvoor deze nu eigelijk diend.
in de beschrijving staat die wel getekend, maar voorwat die diend staat er niet bij.
ra, ra, wie weet dit?
Deze pen heeft geen functie, maar ik vraag mij af waarvoor deze nu eigelijk diend.
in de beschrijving staat die wel getekend, maar voorwat die diend staat er niet bij.
ra, ra, wie weet dit?
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
HarryO
Geplaatst op:
29-09-2016 20:48
HarryO
Geplaatst op:
29-09-2016 20:48
Als het goed is loopt deze helemaal door naar achteren.
Door hier aan te draaien, draai de je stelpootjes aan de achterzijde van de machine in of uit waardoor je hem waterpas en op hoogte onder je keukenblok kunt zetten.
Door hier aan te draaien, draai de je stelpootjes aan de achterzijde van de machine in of uit waardoor je hem waterpas en op hoogte onder je keukenblok kunt zetten.
Geplaatst door:
mat
Geplaatst op:
30-09-2016 09:27
mat
Geplaatst op:
30-09-2016 09:27
Bedankt voor je antwoord, maar de pen die erin zit is maar zo een 10cm lang.
loopt vanachter taps toe en er zit op de voorkant een zeskantig gat in, de punt staat er iets schuin op.
gr Mat
loopt vanachter taps toe en er zit op de voorkant een zeskantig gat in, de punt staat er iets schuin op.
gr Mat
Geplaatst door:
HarryO
Geplaatst op:
30-09-2016 12:07
HarryO
Geplaatst op:
30-09-2016 12:07
Maak eens een duidelijke foto en zet die ergens op internet waar we hem kunnen zien.
Vermeld ook even het volledige type nummer van de machine, incl het lange service nummer.
Vermeld ook even het volledige type nummer van de machine, incl het lange service nummer.
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)