Ignis ADL 560 Storing 8 |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Robin Rijn
Geplaatst op:
17-10-2018 15:00
Robin Rijn
Geplaatst op:
17-10-2018 15:00
Het gaat om een ignis adl 560.
Ik heb de vaatwasser aan gezet smorgens stond er nog water onder in de bak.
Dit weg gehaald sensor schoongemaakt deed het even.
Nieuwe sensor geplaatst links onder.
Aders door gemeten geen sluiting maar hij werkt nog niet.
Krijg nog steeds dat het lampje 8 keer knippert
Ik heb de vaatwasser aan gezet smorgens stond er nog water onder in de bak.
Dit weg gehaald sensor schoongemaakt deed het even.
Nieuwe sensor geplaatst links onder.
Aders door gemeten geen sluiting maar hij werkt nog niet.
Krijg nog steeds dat het lampje 8 keer knippert
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
bennie
Geplaatst op:
19-10-2018 06:55
bennie
Geplaatst op:
19-10-2018 06:55
Heb je ook al gekeken of de afvoer verstopt zit en of de afvoerpomp niet geblokkeerd is?
Geplaatst door:
M de Haas
Geplaatst op:
13-11-2018 15:31
M de Haas
Geplaatst op:
13-11-2018 15:31
Goedemiddag ik heb een vraag over mijn vaatwasser ADL560
Hij komt vaak zijn water niet af en waar nooit goed schoon af op welk programma hij ook staat. De gaatjes zijn schoon maar het euvel blijft bestaan.
Hij komt vaak zijn water niet af en waar nooit goed schoon af op welk programma hij ook staat. De gaatjes zijn schoon maar het euvel blijft bestaan.
Geplaatst door:
bennie
Geplaatst op:
13-11-2018 17:48
bennie
Geplaatst op:
13-11-2018 17:48
@m de haas
Zou je autocorrectie uit willen zetten 😉
Mag ik dan nog een keer de melding?
En mag ik alle gegevens van het typeplaatje?
Zou je autocorrectie uit willen zetten 😉
Mag ik dan nog een keer de melding?
En mag ik alle gegevens van het typeplaatje?
Geplaatst door:
Frank
Geplaatst op:
05-12-2018 17:37
Frank
Geplaatst op:
05-12-2018 17:37
Goedenavond
Zojuist de vaatwasser aangezet en hij gaf na een half uur een vreemd rommelig geluid wat er normaal niet was
Ik krijg geen foutmelding. Bij dit type niet te zien.
Wie weet raad?
Bedankt frank
Zojuist de vaatwasser aangezet en hij gaf na een half uur een vreemd rommelig geluid wat er normaal niet was
Ik krijg geen foutmelding. Bij dit type niet te zien.
Wie weet raad?
Bedankt frank
Geplaatst door:
bennie
Geplaatst op:
05-12-2018 21:12
bennie
Geplaatst op:
05-12-2018 21:12
Dag frank, kwamen de sproeiarmen niet ergens tegen aan?
Hoor je dat geluid constant of alleen met afpompen of alleen met sproeien?
Mag ik alle gegevens van het typeplaatje?
Hoor je dat geluid constant of alleen met afpompen of alleen met sproeien?
Mag ik alle gegevens van het typeplaatje?
Geplaatst door:
Stefan
Geplaatst op:
23-12-2018 22:42
Stefan
Geplaatst op:
23-12-2018 22:42
Beste allen ik ben echt a technisch dus probeer alles te omschrijven en als jullie tips hebben hoop ik dat jullie het voor een echte dummy kunnen omschrijven . Wij hebben een Ignis vaatwasser ADL 349/2 en als we de vaatwasser aan zetten op welk programma dan ook dan krijgen we na een 5 tot 10 minuten of later ook een rommelend geluid en dan slaat hij af en piept dat hij klaar is. Water gaat weg nu we filter enzo schoon hebben gemaakt. Maar ald we een blokje erin gefaan hebben dan zit hij half eruit of als klodder in de machine.. optisch oog kan ik niet eens vinden en weet niet waar dat zit of hoe het eruit ziet wie heeft de gouden tip voor mij ?
Geplaatst door:
bennie
Geplaatst op:
23-12-2018 23:04
bennie
Geplaatst op:
23-12-2018 23:04
Mag ik alle gegevens van het typeplaatje, staat op de rand van de deur. Zit er ook een ritme in de piepjes?
Bijv. 5x piepen, pauze, 5x piepen?
Bijv. 5x piepen, pauze, 5x piepen?
Geplaatst door:
Robin
Geplaatst op:
01-01-2019 20:08
Robin
Geplaatst op:
Goedenavond,
Mijn ignis adl337 heeft een storing waarbij de het startlampje constant blijft knipperen. Gewoon alleen maar achter elkaar. Als ik hem dan aanzet begint de vaatwasser gelijk in 1 tempo te piepen. Ik hoor wel iets van een motor geluid wat aan gaat maar vervolgens gebeurt er niets. Water in de vaatwasser is geheel leeg, filter is schoon, alleen het linkervaatje waar het vlottertje inzit die zit vol met (vuil)water. Enig idee wat ik moet doen? Alvast bedankt
Mijn ignis adl337 heeft een storing waarbij de het startlampje constant blijft knipperen. Gewoon alleen maar achter elkaar. Als ik hem dan aanzet begint de vaatwasser gelijk in 1 tempo te piepen. Ik hoor wel iets van een motor geluid wat aan gaat maar vervolgens gebeurt er niets. Water in de vaatwasser is geheel leeg, filter is schoon, alleen het linkervaatje waar het vlottertje inzit die zit vol met (vuil)water. Enig idee wat ik moet doen? Alvast bedankt
Geplaatst door:
Robin
Geplaatst op:
Robin
Geplaatst op:
Goedenavond,
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)