Bosch vaatwasser blijft pompen + |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
johan kramer
Geplaatst op:
09-07-2016 18:03
johan kramer
Geplaatst op:
09-07-2016 18:03
Goedendag,
Ik heb een bosch vaatwasser en nu doet hij het programma alleen bij het eind pompt ie het water weg in het labyrint en dan gaat ie uit en stroomt het water weer terug. Dan gaat ie weer aan en pompt ie weer omhoog en valt het weer terug.
Ik heb er een monteur bijgehaald en die vertelde mij dat het labyrint vuil was en dat dit 200 euro zou kosten. Dat was ik niet van plan. Dus heb het labyrint helemaal schoongemaakt met allerlei middelen en spoelen. Labyrint er weer opgezet en blijft hetzelfde doen. Toen de vlotter eraf gehaald en schoongemaakt en weer teterug gezet maar hij heeft nog steeds hetzelfde probleem.
Zou iemand weten wat het zou kunnen zijn?
Alvast bedankt.
Ik heb een bosch vaatwasser en nu doet hij het programma alleen bij het eind pompt ie het water weg in het labyrint en dan gaat ie uit en stroomt het water weer terug. Dan gaat ie weer aan en pompt ie weer omhoog en valt het weer terug.
Ik heb er een monteur bijgehaald en die vertelde mij dat het labyrint vuil was en dat dit 200 euro zou kosten. Dat was ik niet van plan. Dus heb het labyrint helemaal schoongemaakt met allerlei middelen en spoelen. Labyrint er weer opgezet en blijft hetzelfde doen. Toen de vlotter eraf gehaald en schoongemaakt en weer teterug gezet maar hij heeft nog steeds hetzelfde probleem.
Zou iemand weten wat het zou kunnen zijn?
Alvast bedankt.
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
johan kramer
Geplaatst op:
09-07-2016 18:04
johan kramer
Geplaatst op:
09-07-2016 18:04
Ik heb ook de afvoerslang eraf gehaald en nagekeken maar deze is helsmaal schoon.
Geplaatst door:
HarryO
Geplaatst op:
13-07-2016 01:25
HarryO
Geplaatst op:
13-07-2016 01:25
Ik mis de belangrijkste info....
Graag het volledige type nummer uit de deurrand vermelden, incl het FD nummer.
Graag het volledige type nummer uit de deurrand vermelden, incl het FD nummer.
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)