Oko favorit 3.5 sensorlogic: stopt |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Jos
Geplaatst op:
24-06-2016 07:16
Jos
Geplaatst op:
24-06-2016 07:16
Ik heb een AEG oko favorit 3.5 sensorlogic afwasmachine.
Na de machine te hebben gestart stopt hij soms waarbij het programmalampje dan blijft knipperen. Er komt geen foutcode. Deur open en dicht doen doet het programma wel weer verder gaan, maar soms stopt de machine later opnieuw op dezelfde manier. Weet iemand de oplossing voor dit probleem?
Na de machine te hebben gestart stopt hij soms waarbij het programmalampje dan blijft knipperen. Er komt geen foutcode. Deur open en dicht doen doet het programma wel weer verder gaan, maar soms stopt de machine later opnieuw op dezelfde manier. Weet iemand de oplossing voor dit probleem?
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
HarryO
Geplaatst op:
24-06-2016 17:31
Gewijzigd op:
24-06-2016 17:32
HarryO
Geplaatst op:
24-06-2016 17:31
Gewijzigd op:
24-06-2016 17:32
Type nummer is niet volledig, graag alle info uit de deurrand vermelden.
Kan van alles zijn, maar geef hem eerst eens een beurt met een machine reiniger, lost het vet en smeer in de slangen en pompen op.
Is mogelijk al voldoende.
Doe je de deur een heel klein eindje open of een eind?
Het zou ook een kabel breuk in het scharnierende deel van de deur kunnen zijn waarbij je weer verbinding maakt doordat je de deur beweegt.
Kan van alles zijn, maar geef hem eerst eens een beurt met een machine reiniger, lost het vet en smeer in de slangen en pompen op.
Is mogelijk al voldoende.
Doe je de deur een heel klein eindje open of een eind?
Het zou ook een kabel breuk in het scharnierende deel van de deur kunnen zijn waarbij je weer verbinding maakt doordat je de deur beweegt.
Geplaatst door:
Jos
Geplaatst op:
25-06-2016 04:56
Jos
Geplaatst op:
25-06-2016 04:56
Typenummer uit de deur is:
Typ: 45 DTU 04 111 51 04. LP
Favorit Minerva W
Ik zal de machinereinigertip proberen. De afvoerslang lijkt behoorlijk schoon. In de toevoerlijn zit een aquastop en in de machine een klep zo lijkt het. Maar dat zul je ongetwijfeld weten
Typ: 45 DTU 04 111 51 04. LP
Favorit Minerva W
Ik zal de machinereinigertip proberen. De afvoerslang lijkt behoorlijk schoon. In de toevoerlijn zit een aquastop en in de machine een klep zo lijkt het. Maar dat zul je ongetwijfeld weten
Geplaatst door:
HarryO
Geplaatst op:
26-06-2016 04:58
HarryO
Geplaatst op:
26-06-2016 04:58
Ik zoek een nummer wat met 91 begint.
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)