Atag VA6011ATUU/A02 afpompen/3 piepjes |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
bennie
Geplaatst op:
23-01-2022 21:59
bennie
Geplaatst op:
23-01-2022 21:59
@henri
Mag ik de gegevens van het typeplaatje op de deurrand?
Je moet de machine wel uitbouwen
Mag ik de gegevens van het typeplaatje op de deurrand?
Je moet de machine wel uitbouwen
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
Herman
Geplaatst op:
24-01-2022 06:52
Herman
Geplaatst op:
24-01-2022 06:52
Dag Henri,
Zie je reactie helaas deze ochtend pas.
Bij mijn keuken was het alleen mogelijk om de slang te vervangen door de vaatwasser uit te bouwen. De achterkant moet eraf om de slang te kunnen vervangen, maar die had ik er al af om te kunnen constateren wat het euvel was !
De vaatwasser zat bij mij aan de bovenkant vast geschroefd, die daar dus los genomen. om deze er vervolgens uit te kunnen schuiven de pootjes aan de voorzijde omlaag gedraaid.
Inmiddels waarschijnlijk zelf al wel ontdekt en gefixed, Succes.
Zie je reactie helaas deze ochtend pas.
Bij mijn keuken was het alleen mogelijk om de slang te vervangen door de vaatwasser uit te bouwen. De achterkant moet eraf om de slang te kunnen vervangen, maar die had ik er al af om te kunnen constateren wat het euvel was !
De vaatwasser zat bij mij aan de bovenkant vast geschroefd, die daar dus los genomen. om deze er vervolgens uit te kunnen schuiven de pootjes aan de voorzijde omlaag gedraaid.
Inmiddels waarschijnlijk zelf al wel ontdekt en gefixed, Succes.
Geplaatst door:
Herman
Geplaatst op:
24-01-2022 08:22
Herman
Geplaatst op:
24-01-2022 08:22
Dag Henri,
Heb een korte uitbouw beschrijving gemaakt....helaas is een pdf document niet mogelijk dus hoop dat het met de jpg foto lukt die ik nu van het A4 pdf document gemaakt heb !!
Succes
Heb een korte uitbouw beschrijving gemaakt....helaas is een pdf document niet mogelijk dus hoop dat het met de jpg foto lukt die ik nu van het A4 pdf document gemaakt heb !!
Succes
Geplaatst door:
Herman
Geplaatst op:
24-01-2022 08:27
Herman
Geplaatst op:
24-01-2022 08:27
Dag Henri,
Een korte uitbouw beschrijving gemaakt zoals het bij mij werkten. Helaas kan ik geen pdf toevoegen heb er dus van het A4 pdf bestand een foto gemaakt. Hoop dat het hiermee lukt.
Succes.
Een korte uitbouw beschrijving gemaakt zoals het bij mij werkten. Helaas kan ik geen pdf toevoegen heb er dus van het A4 pdf bestand een foto gemaakt. Hoop dat het hiermee lukt.
Succes.
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)