ETNA vaatwasser E4 en vervolgens E1 fout |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Bas
Geplaatst op:
18-05-2016 09:55
Bas
Geplaatst op:
18-05-2016 09:55
Beste forum leden,
Mijn ETNA vaatwasser geeft sinds gisteren een E4 foutmelding. Hij lekte via de bodemplaat en daar stond inderdaad een laagje water in. Water is verwijderd en ik kan een programma op de machine kiezen. Willekeurig welk programma ik kies zorgt voor het starten van de afvoerpomp die 1-3 minuten loopt. vervolgens verschijnt er de E1 foutmelding in het scherm en begint de pomp opnieuw te draaien.
Enig idee waar ik het euvel kan zoeken? Ik kan nu namelijk ook niet testen waar de lekkage zit.
Bij voorbaat dank,
Bas
Mijn ETNA vaatwasser geeft sinds gisteren een E4 foutmelding. Hij lekte via de bodemplaat en daar stond inderdaad een laagje water in. Water is verwijderd en ik kan een programma op de machine kiezen. Willekeurig welk programma ik kies zorgt voor het starten van de afvoerpomp die 1-3 minuten loopt. vervolgens verschijnt er de E1 foutmelding in het scherm en begint de pomp opnieuw te draaien.
Enig idee waar ik het euvel kan zoeken? Ik kan nu namelijk ook niet testen waar de lekkage zit.
Bij voorbaat dank,
Bas
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
HarryO
Geplaatst op:
18-05-2016 12:08
HarryO
Geplaatst op:
18-05-2016 12:08
Graag alle type info uit de deurrand vermelden.
Geplaatst door:
Bas
Geplaatst op:
18-05-2016 12:39
Bas
Geplaatst op:
18-05-2016 12:39
Dat klopt, vergeten: TFI8018RVS/E02 IP21
Groet,
Bas
Groet,
Bas
Geplaatst door:
HarryO
Geplaatst op:
20-05-2016 11:41
HarryO
Geplaatst op:
20-05-2016 11:41
Bij dit model betekend het dat er een lekkage is geconstateerd.
Verwijder de plint aan de voorkant en anders één van de zijkanten en kijk of er water op de bodem plaat onder de machine staat.
Probleem is dat meerdere mensen deze E4 fout melden maar dat er geen lekkage gevonden is.
Verwijder de plint aan de voorkant en anders één van de zijkanten en kijk of er water op de bodem plaat onder de machine staat.
Probleem is dat meerdere mensen deze E4 fout melden maar dat er geen lekkage gevonden is.
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)