Storing kraantje en zonnetje op display |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Y.Okker
Geplaatst op:
23-04-2016 02:51
Y.Okker
Geplaatst op:
23-04-2016 02:51
Goedemorgen
Ik heb een Siemens vaatwasser SN65M031EU en geeft een storing aan.
Op het display bovenaan gaat een kraantje links en een zonnetje rechts rood staan knipperen en het water blijft op de onderplaat staan en pompt niet meer weg.
Alle filters nagezien die er zo uit kunnen, behalve nog niet de plaat die vast zit met inbus schroefjes los gedraaid, daar zag een ik filmpje van op en dan kun je nog verder bij de pomp komen of denkt U dat er meer aan de hand zou kunnen zijn.
Ik zag dat deze zelfde klacht al eerder aan U is voorgelegd maar weet niet of dat zo kon worden verholpen?
Dank bij voorbaat voor uw advies.
Vr. Gr Y.Okker
Ik heb een Siemens vaatwasser SN65M031EU en geeft een storing aan.
Op het display bovenaan gaat een kraantje links en een zonnetje rechts rood staan knipperen en het water blijft op de onderplaat staan en pompt niet meer weg.
Alle filters nagezien die er zo uit kunnen, behalve nog niet de plaat die vast zit met inbus schroefjes los gedraaid, daar zag een ik filmpje van op en dan kun je nog verder bij de pomp komen of denkt U dat er meer aan de hand zou kunnen zijn.
Ik zag dat deze zelfde klacht al eerder aan U is voorgelegd maar weet niet of dat zo kon worden verholpen?
Dank bij voorbaat voor uw advies.
Vr. Gr Y.Okker
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
HarryO
Geplaatst op:
23-04-2016 06:13
Gewijzigd op:
HarryO
Geplaatst op:
Gewijzigd op:
Je geeft niet het volledige type nummer door maar volgens mij hebben alle uitvoeringen van deze machine geen pomp afdekking met een kapje met een schroefje maar een kapje dat je er met een lepel uit kunt wippen.
Zie gebruiksaanwijzing blz 21.
Wip het kapje eraf en controleer of je het schoepje van de pomp met je vingers kunt draaien.
Meestal zit er iets tussen geklemd of is hij vast gelopen door smeer ophoping.
Zie gebruiksaanwijzing blz 21.
Wip het kapje eraf en controleer of je het schoepje van de pomp met je vingers kunt draaien.
Meestal zit er iets tussen geklemd of is hij vast gelopen door smeer ophoping.
Geplaatst door:
Erik
Geplaatst op:
22-11-2021 11:35
Erik
Geplaatst op:
22-11-2021 11:35
Hetzelfde euvel bij mijn bosch smv90MOONL/92.
Kabelbreuk van één van de rode draadjes bij het rechter scharniersysteem van de deur. Aan elkaar solderen krimpkousje erover en klaar.
Kabelbreuk van één van de rode draadjes bij het rechter scharniersysteem van de deur. Aan elkaar solderen krimpkousje erover en klaar.
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)