Bauknecht GSX 4756/4 TW start niet door |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Seco Paso
Geplaatst op:
22-04-2016 08:11
Seco Paso
Geplaatst op:
22-04-2016 08:11
Hallo,
Onze 15 jaar oude Bauknecht heeft het steeds prima gedaan.
Sinds deze week: bij opstarten horen we (als gebruikelijk) water afpompen, en daarna alleen een zachte zoem (alsof er elektra stroom loopt). Maar hij neemt na afpompen niet meer vers water in, er gebeurt verder niets. Normaal hoor je na afpompen het water instromen en gaat de vaatwasser lekker zijn werk doen.
Als ik de deur weer open zie ik de startknop knipperen, wat ie anders nooit doet. In de gebruiksaanwijzing staat daarover niets.
Intussen onderin de kuip alles losgemaakt en helemaal schoon gemaakt. Was overigens niet zo vervuild.
Wellicht moet ik het zwarte ronde roostertje onderin ook loshalen (draaien?) om dat schoon te maken, maar dat lukt me niet.
Wie weet wat er aan de hand is?
Onze 15 jaar oude Bauknecht heeft het steeds prima gedaan.
Sinds deze week: bij opstarten horen we (als gebruikelijk) water afpompen, en daarna alleen een zachte zoem (alsof er elektra stroom loopt). Maar hij neemt na afpompen niet meer vers water in, er gebeurt verder niets. Normaal hoor je na afpompen het water instromen en gaat de vaatwasser lekker zijn werk doen.
Als ik de deur weer open zie ik de startknop knipperen, wat ie anders nooit doet. In de gebruiksaanwijzing staat daarover niets.
Intussen onderin de kuip alles losgemaakt en helemaal schoon gemaakt. Was overigens niet zo vervuild.
Wellicht moet ik het zwarte ronde roostertje onderin ook loshalen (draaien?) om dat schoon te maken, maar dat lukt me niet.
Wie weet wat er aan de hand is?
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
HarryO
Geplaatst op:
23-04-2016 06:05
HarryO
Geplaatst op:
23-04-2016 06:05
Als hij wel de zachte zoem geeft is dat volgens mij de aquastop unit onder aan de kraan.
Klopt dat?
Zo ja: kraan wel open?
Filtertje tussen kraan en aquastop niet verstopt?
PS: het knipperen van het start lampje is de fout indicatie.
Wat is het knipper patroon hiervan?
Klopt dat?
Zo ja: kraan wel open?
Filtertje tussen kraan en aquastop niet verstopt?
PS: het knipperen van het start lampje is de fout indicatie.
Wat is het knipper patroon hiervan?
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)