siemens krijgt geen water meer |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Karl Zosel
Geplaatst op:
03-11-2019 11:50
Gewijzigd op:
03-11-2019 11:51
Karl Zosel
Geplaatst op:
03-11-2019 11:50
Gewijzigd op:
03-11-2019 11:51
Ik heb hetzelfde probleem.
Siemens SE65M350 van 2007.
Elke keer als ik probeer zuigt hij precies een beetje aan (ik voel de aquastop ook trillen), en dat water loopt ook telkens weer weg. Maar na 1 minuut gebeurt er dus gewoon niets meer. Ik hoor enkel nog het geluid van een electromotortje dat geblokkerd lijkt. (zoemende lage toon)
Er staat géén water in de machine, en ook niet onder de machine.
Waar is die niveaukamer te vinden?
In de machine (het is een inbouw model)
Of buiten aan de rand?
Siemens SE65M350 van 2007.
Elke keer als ik probeer zuigt hij precies een beetje aan (ik voel de aquastop ook trillen), en dat water loopt ook telkens weer weg. Maar na 1 minuut gebeurt er dus gewoon niets meer. Ik hoor enkel nog het geluid van een electromotortje dat geblokkerd lijkt. (zoemende lage toon)
Er staat géén water in de machine, en ook niet onder de machine.
Waar is die niveaukamer te vinden?
In de machine (het is een inbouw model)
Of buiten aan de rand?
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
Karl Zosel
Geplaatst op:
03-11-2019 12:36
Karl Zosel
Geplaatst op:
03-11-2019 12:36
Heb het toestel ondertussen open gemaakt:
Als ik hem aanzet, loop heel het labyrint aan de de zijkant wel vol water.. maar in plaats van dat er iets IN de machine komt, wordt het gewoon weer weggepompt.
Het labyrint is links boven wel redelijk vervuild. Er staan géén water oinderaan in de machine, ende rode vlotter zit ook niet vast. Misshcien zijn die 2 kleine dingen links van de rode vlotter ook vlotetrs die wél geblokkeerd zijn?
In elk geval, water toevoer en afvoer werken normaal.
Als ik hem aanzet, loop heel het labyrint aan de de zijkant wel vol water.. maar in plaats van dat er iets IN de machine komt, wordt het gewoon weer weggepompt.
Het labyrint is links boven wel redelijk vervuild. Er staan géén water oinderaan in de machine, ende rode vlotter zit ook niet vast. Misshcien zijn die 2 kleine dingen links van de rode vlotter ook vlotetrs die wél geblokkeerd zijn?
In elk geval, water toevoer en afvoer werken normaal.
Geplaatst door:
bennie
Geplaatst op:
03-11-2019 13:34
bennie
Geplaatst op:
03-11-2019 13:34
Geplaatst door:
Aleksandrs
Geplaatst op:
06-06-2024 20:12
Aleksandrs
Geplaatst op:
06-06-2024 20:12
Ik heb zelfde probleem. Ik heb vlotter schoongemaakt. Alleen ik heb 3 lampjes rn lampje onder de kraan symbool brand niet. Vaatwasser krijgt in begin wat water maar daarna gaat programma aan mawr gebeurt niks. Je hoort wel wat schakelen. Maar geen water
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)