Whirlpool ADG SPACE bedieningsmodule ver |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Sven
Geplaatst op:
06-03-2016 09:33
Sven
Geplaatst op:
06-03-2016 09:33
Beste...
Kan iemand mij vertellen waarom een besturingsprint welke ik voor mijn vaatwasser heb besteld, met de zelfde artikelnummers fabrikant maar 3 programma's kan selecteren en niet de 5 programma's?
Ik heb idee dat de geleverde print/(bedieningsmodule) welke zich in de deur bevind gewoon vanuit de fabrikant niet correct is.
Mijn gegevens van de vaatwasser zijn:
Whirlpool ADG SPACE met serrienummer 8511 456 01100.
Kan het ook zo zijn dat ik de laatste 2 programma moet activeren omdat het wellicht een universeel product is?
IK hoop dat iemand weet wat ik kan doen(anders dan het retour sturen)
Alvast bedankt
Groet Sven
Kan iemand mij vertellen waarom een besturingsprint welke ik voor mijn vaatwasser heb besteld, met de zelfde artikelnummers fabrikant maar 3 programma's kan selecteren en niet de 5 programma's?
Ik heb idee dat de geleverde print/(bedieningsmodule) welke zich in de deur bevind gewoon vanuit de fabrikant niet correct is.
Mijn gegevens van de vaatwasser zijn:
Whirlpool ADG SPACE met serrienummer 8511 456 01100.
Kan het ook zo zijn dat ik de laatste 2 programma moet activeren omdat het wellicht een universeel product is?
IK hoop dat iemand weet wat ik kan doen(anders dan het retour sturen)
Alvast bedankt
Groet Sven
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
HarryO
Geplaatst op:
07-03-2016 16:34
HarryO
Geplaatst op:
07-03-2016 16:34
Het belangrijkste heb je niet vermeld.
Wat is het onderdeel nummer wat je hebt gekregen?
Er is nl een voorgeprogrameerde versie die je zelf kunt plaatsen als eindgebruiker en een service versie die "leeg" is en waarbij je speciale software van Whirlpool nodig hebt om hem te configureren.
Dat laaste doet een service monteur.
De "481221838584" is leeg, de "481221838625" is voorgeprogrameerd.
Wat is het onderdeel nummer wat je hebt gekregen?
Er is nl een voorgeprogrameerde versie die je zelf kunt plaatsen als eindgebruiker en een service versie die "leeg" is en waarbij je speciale software van Whirlpool nodig hebt om hem te configureren.
Dat laaste doet een service monteur.
De "481221838584" is leeg, de "481221838625" is voorgeprogrameerd.
Geplaatst door:
Sven
Geplaatst op:
16-03-2016 16:32
Sven
Geplaatst op:
16-03-2016 16:32
Daq Harry,
Ik had een voorgeprogrammeerde unit besteld, maar na bellen met de fabrikant blijkt dat de programmering niet correct is, ik krijg hopelijk snel kosteloos een nieuwe print.
Heb ik nog een andere vraag.
De waterverdeler(onderste sproeiarm draait niet) type MDV 8300 A is niet meer te leveren volgens fabrikant.
Nu kom ik niet verder , en heb een ander type besteld MDV 8231 B want hij lijkt erg kwa uitvoering dus het is het proberen waard al zeg ik het zelf.
Fabrikant moet verplicht 10 jaar lang onderdelen leveren maar dat is nu niet zo, de vaatwasser is pas 6 jaar oud..
Weet jij of dit toch gaat passen, functioneren, want het is maar een klein motor met een pen waarop deschijf zit.
Bedankt alvast
Ik had een voorgeprogrammeerde unit besteld, maar na bellen met de fabrikant blijkt dat de programmering niet correct is, ik krijg hopelijk snel kosteloos een nieuwe print.
Heb ik nog een andere vraag.
De waterverdeler(onderste sproeiarm draait niet) type MDV 8300 A is niet meer te leveren volgens fabrikant.
Nu kom ik niet verder , en heb een ander type besteld MDV 8231 B want hij lijkt erg kwa uitvoering dus het is het proberen waard al zeg ik het zelf.
Fabrikant moet verplicht 10 jaar lang onderdelen leveren maar dat is nu niet zo, de vaatwasser is pas 6 jaar oud..
Weet jij of dit toch gaat passen, functioneren, want het is maar een klein motor met een pen waarop deschijf zit.
Bedankt alvast
Geplaatst door:
HarryO
Geplaatst op:
17-03-2016 12:05
Gewijzigd op:
17-03-2016 12:06
HarryO
Geplaatst op:
17-03-2016 12:05
Gewijzigd op:
17-03-2016 12:06
Module: knullig...
Water verdeler:
Daar moet ik je het antwoord op schuldig blijven.
Haal de unit uit elkaar en kijk of je van 2 verschillende weer 1 passende werkende kunt maken.
Water verdeler:
Daar moet ik je het antwoord op schuldig blijven.
Haal de unit uit elkaar en kijk of je van 2 verschillende weer 1 passende werkende kunt maken.
Geplaatst door:
Sven
Geplaatst op:
25-03-2016 16:53
Sven
Geplaatst op:
25-03-2016 16:53
Dag Harry,
Ik ben inmiddels met de fabrikant verder gekomen, de waterverdeler is niet meer te leveren en heb een vervangend artikel gekregen, en deze gemonteerd in de vaatwasser en dit werkt weer, de onderste sproeiarm draait weer.
Nu wacht ik alleen nog steeds op de besturingsprint welke met een verkeerd programma was geleverd, in plaats van 5 programma werken er maar 3, maar dit duurt helaas langer dan de 2 weken levertijd...
In ieder geval bedankt voor jou advies.
Ik ben inmiddels met de fabrikant verder gekomen, de waterverdeler is niet meer te leveren en heb een vervangend artikel gekregen, en deze gemonteerd in de vaatwasser en dit werkt weer, de onderste sproeiarm draait weer.
Nu wacht ik alleen nog steeds op de besturingsprint welke met een verkeerd programma was geleverd, in plaats van 5 programma werken er maar 3, maar dit duurt helaas langer dan de 2 weken levertijd...
In ieder geval bedankt voor jou advies.
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)