Water in de vaatwasser blijft staan. |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Danielle
Geplaatst op:
08-10-2010 10:04
Danielle
Geplaatst op:
08-10-2010 10:04
Ik heb eeb whirlpool adg 9527. Daar staat een laag water in het programma is niet klaar het zeep niet opgelost en onderin zit nog een laag water! Geeft geen fout of storingmelding. Als ik de vaatwasser op een programma zet en de deur wil dicht doen gaat de machine uit! Dus kan ook geen kort programma draaien! Iemand een idee. Groeten Danielle
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
Geplaatst op:
08-10-2010 20:59
Geplaatst op:
08-10-2010 20:59
Kun je hem ook niet resetten? Startknop ingedrukt houden tot lampje uit gaat en deur sluiten. Daarna laten uitdraaien
Geplaatst door:
Danielle
Geplaatst op:
08-10-2010 21:55
Danielle
Geplaatst op:
08-10-2010 21:55
Resetten is niet gelukt om de startknop ingedrukt te houden. De Machine doet het gewoon je kan de programma's allemaal doorlopen aan en uitzetten! Totdat je de machine dicht doet dan op 15 cm gaat de machine uit en kan je niets!
Geplaatst door:
Geplaatst op:
08-10-2010 23:02
Geplaatst op:
08-10-2010 23:02
Dit is een draadbreuk in het scharnierpunt.
In de witte kabelgoot in de deur. Waarschijnlijk een dikkere zwarte of blauwe draad.
In de witte kabelgoot in de deur. Waarschijnlijk een dikkere zwarte of blauwe draad.
Geplaatst door:
Danielle
Geplaatst op:
10-10-2010 13:00
Danielle
Geplaatst op:
10-10-2010 13:00
Heel erg bedankt voor het meedenken super!
Ik kan de vaatwasser weer gebruiken. De draad was inderdaad helemaal door alleen als je hem open deed kwamen de draden aan elkaar!
Bedankt en ga zeker verder jullie maken mensen blij.
Groeten Danielle
Ik kan de vaatwasser weer gebruiken. De draad was inderdaad helemaal door alleen als je hem open deed kwamen de draden aan elkaar!
Bedankt en ga zeker verder jullie maken mensen blij.
Groeten Danielle
Geplaatst door:
Gerard
Geplaatst op:
20-04-2014 09:00
Gerard
Geplaatst op:
20-04-2014 09:00
Help,
Whirpool vaatwasser adg 9527 storing ik denk afvoer van water.Waarschijnlijk iets ingekomen van de borden.
Als eerder gehad,monteur kwam en draaide aan onderkant iets los.
Bakje eronder en er lekte water uit,ik heb wel gekeken maar weet niet precies wat hij losdraaide,
weet iemand hier iets van ?
Whirpool vaatwasser adg 9527 storing ik denk afvoer van water.Waarschijnlijk iets ingekomen van de borden.
Als eerder gehad,monteur kwam en draaide aan onderkant iets los.
Bakje eronder en er lekte water uit,ik heb wel gekeken maar weet niet precies wat hij losdraaide,
weet iemand hier iets van ?
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)