vervangen vaatwasser |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
J vd Bilt
Geplaatst op:
09-02-2016 07:39
J vd Bilt
Geplaatst op:
09-02-2016 07:39
Goedemiddag, Zou ik een volledig geintergreerde vaatwasser kunnnen vervangen door een half-geintergreerde.
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
HarryO
Geplaatst op:
09-02-2016 11:17
Gewijzigd op:
09-02-2016 11:19
HarryO
Geplaatst op:
09-02-2016 11:17
Gewijzigd op:
09-02-2016 11:19
Is afhankelijk van hoe je deur van je keukenblok is.
Bij de half-geintergreerde versie is het bedienings paneel zichtbaar en moet je mogelijk een deel van het deurtje wegzagen.
Zie de uitleg.
Bij de half-geintergreerde versie is het bedienings paneel zichtbaar en moet je mogelijk een deel van het deurtje wegzagen.
Zie de uitleg.
Geplaatst door:
J vd Bilt
Geplaatst op:
10-02-2016 00:49
J vd Bilt
Geplaatst op:
10-02-2016 00:49
Dat begrijp ik maar als ik het nu bekijk zou ik het stuk wat ik voor het display zou moeten verwijderen er boven nog aan moeten kunnen zetten . Anders mis ik een aansluiting met het aanrechtblad en zie je een spleet voor mijn gevoel.
Soort plint dus en daarna display daaronder deurtje. Bestaat dat?
Soort plint dus en daarna display daaronder deurtje. Bestaat dat?
Geplaatst door:
HarryO
Geplaatst op:
10-02-2016 10:42
Gewijzigd op:
10-02-2016 10:44
HarryO
Geplaatst op:
10-02-2016 10:42
Gewijzigd op:
10-02-2016 10:44
Ik neem aan dat je bedoeld dat de vaatwasser minder hoog is dan de ruimte onder het werkblad.
Dan kun je of de machine hoger zetten (als de onderzijde van de deur dan nog gelijk is met de rest van de deurtjes en hij dan ook nog open wil) of je zet ham lager en doet er inderdaad een opvul strook tussen.
De opvul strook monteer je dan aan het werkblad.
Zorg er wel voor dat de machine goed vast komt te staan en dat onderzijde van het werkblad niet nat kan worden door stoom/condens anders word het een natte boel en krijg je ook nog schimmel.
Dan kun je of de machine hoger zetten (als de onderzijde van de deur dan nog gelijk is met de rest van de deurtjes en hij dan ook nog open wil) of je zet ham lager en doet er inderdaad een opvul strook tussen.
De opvul strook monteer je dan aan het werkblad.
Zorg er wel voor dat de machine goed vast komt te staan en dat onderzijde van het werkblad niet nat kan worden door stoom/condens anders word het een natte boel en krijg je ook nog schimmel.
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)