Grundig GNF41820 |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Kristof
Geplaatst op:
07-02-2016 06:36
Kristof
Geplaatst op:
07-02-2016 06:36
Dag iedereen,
Wij zijn in het bezit van een grundig vaatwasser type gnf 41820.
Nu is de afvoerleiding in het midden geknakt en moet deze vervangen worden.
Ik heb al op internet liggen zoeken achter hoe dit moet maar vind niets terug. Ik heb de zijkant van de machine al is verwijderd en hier zit een groot wit plastiek stuk dit zou van de luchttrechter ofzoiets zijn want in de machine zit aan de zijkant een opening waar je deze kan regelen. Dit krijg ik niet los en ik zie de afvoerleiding zitten maar kan er dus niet bij. ook langs de onderzijde van het toestel zie ik ze duidelijk zitten maar kan ik er niet bij.iemand enig idee hoe ik deze moet vervangen?
Of kan ik eventueel mijn leiding gewoon inkorten, of moet deze een maximum lengte hebben?
alvast bedankt!!
Wij zijn in het bezit van een grundig vaatwasser type gnf 41820.
Nu is de afvoerleiding in het midden geknakt en moet deze vervangen worden.
Ik heb al op internet liggen zoeken achter hoe dit moet maar vind niets terug. Ik heb de zijkant van de machine al is verwijderd en hier zit een groot wit plastiek stuk dit zou van de luchttrechter ofzoiets zijn want in de machine zit aan de zijkant een opening waar je deze kan regelen. Dit krijg ik niet los en ik zie de afvoerleiding zitten maar kan er dus niet bij. ook langs de onderzijde van het toestel zie ik ze duidelijk zitten maar kan ik er niet bij.iemand enig idee hoe ik deze moet vervangen?
Of kan ik eventueel mijn leiding gewoon inkorten, of moet deze een maximum lengte hebben?
alvast bedankt!!
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
HarryO
Geplaatst op:
08-02-2016 07:13
Gewijzigd op:
HarryO
Geplaatst op:
Gewijzigd op:
Minimum lengte: is er niet, maar moet wel via een normale bocht in de afvoer kunnen komen.
Indien de slang geknikt/lek is dan deze doorsnijden en met een koppelstuk weer aan elkaar zetten.
Ik kan echter niet vinden of hier een "geribbelde" of een "geribbelde gedraaide" slang aan zit.
Indien "geribbeld met draaiing": zorg dat het koppelstuk goed afsluit anders word het een zwembad.
Neem het afgesneden stuk mee naar de onderdelen winkel en zoek een goed passend koppelstuk.
Indien de slang geknikt/lek is dan deze doorsnijden en met een koppelstuk weer aan elkaar zetten.
Ik kan echter niet vinden of hier een "geribbelde" of een "geribbelde gedraaide" slang aan zit.
Indien "geribbeld met draaiing": zorg dat het koppelstuk goed afsluit anders word het een zwembad.
Neem het afgesneden stuk mee naar de onderdelen winkel en zoek een goed passend koppelstuk.
Geplaatst door:
Hondapower78
Geplaatst op:
10-02-2016 04:47
Gewijzigd op:
10-02-2016 04:48
Hondapower78
Geplaatst op:
10-02-2016 04:47
Gewijzigd op:
10-02-2016 04:48
.
Geplaatst door:
Kristof
Geplaatst op:
10-02-2016 04:50
Kristof
Geplaatst op:
10-02-2016 04:50
Het is een geribbelde slang. En ben vandaag naar de wisselstukkencentrale geweest. Deze wisten me te zeggen om dit niet zo aan elkaar te zetten aangezien dit nooit 100% dicht gaat zijn. Zeker wanneer je de spanringen gaat aandraaien. Ze wisten ook niet hoe de slang vervangen moest worden. Dus terug bij af
Geplaatst door:
HarryO
Geplaatst op:
10-02-2016 11:09
HarryO
Geplaatst op:
10-02-2016 11:09
"groot wit plastiek stuk" Maak eens een paar duidelijke fotos van de machine waar we dit op kunnen zien en zet deze ergens op internet.
Ik kan wel een onderdelen lijst van deze machine vinden maar verder niets.
Ik kan wel een onderdelen lijst van deze machine vinden maar verder niets.
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)