Whirlpool ADG 9340/3 pompt water niet ro |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Hillie van der Horn
Geplaatst op:
05-10-2010 11:48
Hillie van der Horn
Geplaatst op:
05-10-2010 11:48
Hallo, Mijn whirlpool ADG 9340/3 pomt het water niet meer rond. Hij draait wel hele programma , er komt ook water in de bak, maar hij pompt het niet naar de sproeiers. Ik heb gereset, stekker eruit, soda gespoeld, leidingen recht gedaan waar nodig, maar hij doet het niet. Iemand een idee? Bedankt.
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
Geplaatst op:
05-10-2010 20:52
Geplaatst op:
05-10-2010 20:52
Dan zul je toch eerst moeten meten of de circulatiemotor wel spanning krijgt.
Er kan iets in het pomphuis zitten.
Er kan iets in het pomphuis zitten.
Geplaatst door:
Hillie van der Horn
Geplaatst op:
07-10-2010 14:51
Hillie van der Horn
Geplaatst op:
07-10-2010 14:51
Hay bedankt. de monteur mag het verder uitzoeken, We hebben nog garantie dus die mag de moeilijke dingen doen
Geplaatst door:
jdb
Geplaatst op:
31-08-2013 16:15
jdb
Geplaatst op:
31-08-2013 16:15
ik ben ook in het ongelukkige bezit van dit apparaat heb hem 2 jaar en een en al ellende maandag gaat hij naar de stort.
als je toekomstige frustraties wilt voorkomen kan ik je aanraden je ontevredenheid te uiten naar de fabrikant, en hopen dat je je geld terug krijgt, anders gewoon een nieuwe aanschaffen is uiteindelijk goedkoper want het zal altijd ellende blijven met dit ding en je ongeveer 100 euro per jaar aan monteurbezoekjes kosten.
als je me niet gelooft google maar eens op adg 9430/3 de eerste 3 paginas gaan over storingen en onderdelen..toeval?
als je toekomstige frustraties wilt voorkomen kan ik je aanraden je ontevredenheid te uiten naar de fabrikant, en hopen dat je je geld terug krijgt, anders gewoon een nieuwe aanschaffen is uiteindelijk goedkoper want het zal altijd ellende blijven met dit ding en je ongeveer 100 euro per jaar aan monteurbezoekjes kosten.
als je me niet gelooft google maar eens op adg 9430/3 de eerste 3 paginas gaan over storingen en onderdelen..toeval?
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)