Whirlpool DWH M00 vijf pieptonen en stop |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Ivonne
Geplaatst op:
20-12-2015 23:49
Ivonne
Geplaatst op:
20-12-2015 23:49
Hoi,
mijn Whirlpool DWH M00 geeft na heel kort te hebben gespoeld vijf pieptonen en dan stopt ie ermee. Hij maakt ook meer watergeluid. ik heb de diagnostiek uitgevoerd en de 2e en 3e lampjes van links knipperen en het 5e lampje brand. Wat kan er defect zijn en hoe los ik dit probleem op?
mijn Whirlpool DWH M00 geeft na heel kort te hebben gespoeld vijf pieptonen en dan stopt ie ermee. Hij maakt ook meer watergeluid. ik heb de diagnostiek uitgevoerd en de 2e en 3e lampjes van links knipperen en het 5e lampje brand. Wat kan er defect zijn en hoe los ik dit probleem op?
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
HarryO
Geplaatst op:
22-12-2015 16:44
HarryO
Geplaatst op:
22-12-2015 16:44
Klopt het type nummer wel?
Mag ik het lange service nummer van de machine?
Mag ik het lange service nummer van de machine?
Geplaatst door:
Jasper
Geplaatst op:
06-12-2018 11:08
Jasper
Geplaatst op:
06-12-2018 11:08
Hallo,
Ik heb hetzelfde probleem met mijn Whirlpool for IKEA DWH M00W.
Servicenummer is 8851 089 38000
99 0824 007681. Dit probleem trad op nadat ik de slang van circulatiepomp heb vervangen. Die leek ontploft te zijn. Nu geeft hij de stroring: 2e en 3e lampjes van links knipperen en het 5e lampje brandt. Heeft iemand een idee wat de oplossing is? Ook heeft hij na het vervangen van de slang in een andere storing gezeten: alle lampjes brandden en reset was niet mogelijk. Na een paar keer aan en uit ging hij in de beschreven storing met het 2e en 3e lampje.
Ik heb hetzelfde probleem met mijn Whirlpool for IKEA DWH M00W.
Servicenummer is 8851 089 38000
99 0824 007681. Dit probleem trad op nadat ik de slang van circulatiepomp heb vervangen. Die leek ontploft te zijn. Nu geeft hij de stroring: 2e en 3e lampjes van links knipperen en het 5e lampje brandt. Heeft iemand een idee wat de oplossing is? Ook heeft hij na het vervangen van de slang in een andere storing gezeten: alle lampjes brandden en reset was niet mogelijk. Na een paar keer aan en uit ging hij in de beschreven storing met het 2e en 3e lampje.
Geplaatst door:
bennie
Geplaatst op:
06-12-2018 21:47
bennie
Geplaatst op:
06-12-2018 21:47
Dit betekent dat hij het water niet kan afpompen.
is de stekker van de afvoerpomp niet per ongeluk losgeschoten?
Of de afvoerpomp is geblokkeerd.
Of je hebt last van een verstopping in het afvoersysteem, maar dat zou wel heel toevallig zijn.
Heb je de afvoerslang niet te diep in de afvoer gestoken?
is de stekker van de afvoerpomp niet per ongeluk losgeschoten?
Of de afvoerpomp is geblokkeerd.
Of je hebt last van een verstopping in het afvoersysteem, maar dat zou wel heel toevallig zijn.
Heb je de afvoerslang niet te diep in de afvoer gestoken?
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)