Siemens SE25E851EU kraantje brandt... |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Marijn
Geplaatst op:
19-12-2015 16:47
Marijn
Geplaatst op:
19-12-2015 16:47
Hallo allemaal,
heel erg tevreden geweest met onze vaatwasser, maar vandaag gaat opeens het lampje van het kraantje branden en werkt de machine niet meer.
Ik heb verschillende programma's geprobeerd, ik heb de machine losgekoppeld, het waterslot en kraan gecontroleerd (de kraan is perfect, het water komt eruit zoals het altijd al doet). (het waterslot kon ik niets aan zien, heb het kapje eraf gehaald, maar er is niets raars te zien).
Als ik hem aanzet gebeurt het volgende:
machine wacht even (hoort zo)
machine begint met afpompen oud water (hoort zo)
machine pakt water (hoort zo)
kraantje gaat branden en machine pompt af, pakt nieuw water, pompt af, pakt nieuw water etc. etc. (hoort niet zo)
er staat een laag water in de machine als ik hem open doe zonder te resetten (nadat ik hem gereset heb pompt hij keurig af).
Wat zou het kunnen zijn? De handleiding denkt alleen maar aan de kraan die niet goed zou zijn, etc. (ook filters etc. goed schoon)
heel erg tevreden geweest met onze vaatwasser, maar vandaag gaat opeens het lampje van het kraantje branden en werkt de machine niet meer.
Ik heb verschillende programma's geprobeerd, ik heb de machine losgekoppeld, het waterslot en kraan gecontroleerd (de kraan is perfect, het water komt eruit zoals het altijd al doet). (het waterslot kon ik niets aan zien, heb het kapje eraf gehaald, maar er is niets raars te zien).
Als ik hem aanzet gebeurt het volgende:
machine wacht even (hoort zo)
machine begint met afpompen oud water (hoort zo)
machine pakt water (hoort zo)
kraantje gaat branden en machine pompt af, pakt nieuw water, pompt af, pakt nieuw water etc. etc. (hoort niet zo)
er staat een laag water in de machine als ik hem open doe zonder te resetten (nadat ik hem gereset heb pompt hij keurig af).
Wat zou het kunnen zijn? De handleiding denkt alleen maar aan de kraan die niet goed zou zijn, etc. (ook filters etc. goed schoon)
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
HarryO
Geplaatst op:
22-12-2015 16:06
HarryO
Geplaatst op:
22-12-2015 16:06
Verwijder de linker zijkant (van voren gezien).
Je ziet nu het labyrint.
Is deze schoon of zit hier prut in?
Je ziet nu het labyrint.
Is deze schoon of zit hier prut in?
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)