Bosch Balance vaatwasser doet niets meer |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Ewald
Geplaatst op:
19-11-2015 19:09
Ewald
Geplaatst op:
19-11-2015 19:09
Hallo,
Gisteren heb ik een andere wasmachine en droger gekocht, en toen ik toch bezig was heb ik de vaatwasser een ander plekje gegeven.
Toen ik hem (de vaatwasser dus) gisteravond wilde aanzetten ging het lampje branden. Daarna hoorde ik een soort 'tikje' waarna het lampje uitging en nu doet hij helemaal niets meer...
Dit lijkt op een zekering of iets dergelijks, maar ik vind hierover niets terug in de gebruiksaanwijzing.
Heeft iemand enig idee of zo'n machine een zekering heeft en waar ik die kan vinden? Of misschien een ander idee wat dit zou kunnen zijn...
Een typenummer heb ik niet kunnen achterhalen, op de machine staat 'Bosch Balance' en 'Electronic Aquastop'.
Alvast heel hartelijk dank!
Gisteren heb ik een andere wasmachine en droger gekocht, en toen ik toch bezig was heb ik de vaatwasser een ander plekje gegeven.
Toen ik hem (de vaatwasser dus) gisteravond wilde aanzetten ging het lampje branden. Daarna hoorde ik een soort 'tikje' waarna het lampje uitging en nu doet hij helemaal niets meer...
Dit lijkt op een zekering of iets dergelijks, maar ik vind hierover niets terug in de gebruiksaanwijzing.
Heeft iemand enig idee of zo'n machine een zekering heeft en waar ik die kan vinden? Of misschien een ander idee wat dit zou kunnen zijn...
Een typenummer heb ik niet kunnen achterhalen, op de machine staat 'Bosch Balance' en 'Electronic Aquastop'.
Alvast heel hartelijk dank!
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
HarryO
Geplaatst op:
04-12-2015 11:03
HarryO
Geplaatst op:
04-12-2015 11:03
Graag alle type nummer info uit de deurrand vermelden.
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)