Beko start programma maar stopt weer |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Naud
Geplaatst op:
16-11-2015 12:41
Naud
Geplaatst op:
16-11-2015 12:41
Het gaat hier om een Beko Model DFN 1430.
Mijn dochter heeft deze vaatwasser al een tijdje en hij bevalt uitstekend. Nu heeft haar zoontje van 15 maanden op de knopjes gedrukt terwijl de vaatwasser bezig was met zijn programma. Na deze tijd werkt de vaatwasser niet meer. Volgens de handleiding kan je de vaatwasser resetten door enkele seconden de start/stop knop in te drukken, dit lijkt te werken. Het water wat nog in de vaatwasser zit wordt er netjes uitgepompt. Maar bij het starten van het programma (nr 3) komt er water in en daarna stopt de vaatwasser. Op het internet is te lezen dat er nog een technisch reset mogelijk is maar deze wordt niet beschreven. Heeft iemand tips of komt dit probleem bekend voor en wat de oplossing. Kan me namelijk niet voorstellen dat door het indrukken van knopjes de vaatwasser kapot is.
Mijn dochter heeft deze vaatwasser al een tijdje en hij bevalt uitstekend. Nu heeft haar zoontje van 15 maanden op de knopjes gedrukt terwijl de vaatwasser bezig was met zijn programma. Na deze tijd werkt de vaatwasser niet meer. Volgens de handleiding kan je de vaatwasser resetten door enkele seconden de start/stop knop in te drukken, dit lijkt te werken. Het water wat nog in de vaatwasser zit wordt er netjes uitgepompt. Maar bij het starten van het programma (nr 3) komt er water in en daarna stopt de vaatwasser. Op het internet is te lezen dat er nog een technisch reset mogelijk is maar deze wordt niet beschreven. Heeft iemand tips of komt dit probleem bekend voor en wat de oplossing. Kan me namelijk niet voorstellen dat door het indrukken van knopjes de vaatwasser kapot is.
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
HarryO
Geplaatst op:
17-11-2015 12:57
HarryO
Geplaatst op:
17-11-2015 12:57
Ik ga voor je op zoek.
Geplaatst door:
Naud
Geplaatst op:
17-11-2015 13:59
Naud
Geplaatst op:
17-11-2015 13:59
Bedankt, hoop dat je een oplossing vind.
Geplaatst door:
HarryO
Geplaatst op:
04-12-2015 10:50
HarryO
Geplaatst op:
04-12-2015 10:50
Geen oplssing voor je gevonden. Sorry.
Geplaatst door:
Naud
Geplaatst op:
04-12-2015 11:05
Naud
Geplaatst op:
04-12-2015 11:05
Jammer in de tussentijd zijn we achter het probleem gekomen. De spoel (was)pomp is wwarschijnlijk kapot. Er is nu gekozen voor gewoon afwassen en het op termijn aanschaffen van en nieuwe vaatwasser. In ieder geval bedankt voor de inspanning.
Geplaatst door:
HarryO
Geplaatst op:
04-12-2015 12:06
HarryO
Geplaatst op:
04-12-2015 12:06
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)