Etna TFI8004ZTUU/E01 doet niets meer. |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Jan-Willem van der Borst
Geplaatst op:
14-11-2015 22:03
Gewijzigd op:
14-11-2015 22:04
Jan-Willem van der Borst
Geplaatst op:
14-11-2015 22:03
Gewijzigd op:
14-11-2015 22:04
Beste Techneuten, ten einde raad wend ik mij tot jullie in de hoop mijn probleem op te lossen.
Gisterenavond toen we naar bed gingen hebben we de vaatwasser aangezet. Vanmorgen toen ik hem open deed stond de vaatwasser zelf nog vol( schoon en helder ) water en de vaat was schoon.)
Echter, wil de vaatwasser met geen geweld meer aan, geen piepje, geen lampje helemaal niks meer. De automaat in de groepenkast staat "in".
Ik meet 230V op de powerknop van de vaatwasser, als ik de powerknop inschakel meet ik ook 230V op de printplaat. En daar stopt mijn kennis dan ook.
Iemand een idee om mijn vaatwasser weer aan de gang te krijgen ?
Bedankt !
Jan-Willem
Gisterenavond toen we naar bed gingen hebben we de vaatwasser aangezet. Vanmorgen toen ik hem open deed stond de vaatwasser zelf nog vol( schoon en helder ) water en de vaat was schoon.)
Echter, wil de vaatwasser met geen geweld meer aan, geen piepje, geen lampje helemaal niks meer. De automaat in de groepenkast staat "in".
Ik meet 230V op de powerknop van de vaatwasser, als ik de powerknop inschakel meet ik ook 230V op de printplaat. En daar stopt mijn kennis dan ook.
Iemand een idee om mijn vaatwasser weer aan de gang te krijgen ?
Bedankt !
Jan-Willem
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
HarryO
Geplaatst op:
17-11-2015 12:54
HarryO
Geplaatst op:
17-11-2015 12:54
Als er wel 230 op de module komt en er brand geen enkel indicatie lampje dan is de kans op een defecte module zeer groot.
Open de module en kijk of je losse contacten of defecte onderdelen ziet.
Ik weet zo niet welke module er in deze machine zit en deze kun je als partikulier ook niet bij ETNA aanschaffen.
Maak anders een paar duidelijke fotos van de elektronica print en plaats die ergens op internet waar we ze kunnen zien.
Vermeld ook alle info die op de stikkers op de module behuizing staat.
Open de module en kijk of je losse contacten of defecte onderdelen ziet.
Ik weet zo niet welke module er in deze machine zit en deze kun je als partikulier ook niet bij ETNA aanschaffen.
Maak anders een paar duidelijke fotos van de elektronica print en plaats die ergens op internet waar we ze kunnen zien.
Vermeld ook alle info die op de stikkers op de module behuizing staat.
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)