Whirlpool ADG 9340/4 pompt niet af |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Chris
Geplaatst op:
20-10-2015 13:43
Gewijzigd op:
20-10-2015 16:49
Chris
Geplaatst op:
20-10-2015 13:43
Gewijzigd op:
20-10-2015 16:49
Onze vaatwasser (Whirlpool ADG 9340/4) wil sinds gisteren niet meer afpompen. Eind vorig jaar al een soortgelijk probleem gehad (keuken stond deels blank) en de monteur laten komen. Die kon niets vinden want de machine deed het weer goed.
De machine neemt goed water op, echter op het moment dat ie probeert af te pompen gaat het water niet naar de afvoerbuis maar komt het weer terecht in de sproei-armen. Dus ik denk dat er ergens een klep niet goed werkt die normaal er voor moet zorgen dat het water naar buiten gaat. Alleen ik weet (nog) niet waar die klep zit; is het een losse klep? Zit het in het labyrint? Zit ie verwerkt in de motor?
De (ellendige) garantie periode is voorbij, dus ik ben op zoek naar tips wanneer ik het apparaat zelf wil gaan repareren.
De machine neemt goed water op, echter op het moment dat ie probeert af te pompen gaat het water niet naar de afvoerbuis maar komt het weer terecht in de sproei-armen. Dus ik denk dat er ergens een klep niet goed werkt die normaal er voor moet zorgen dat het water naar buiten gaat. Alleen ik weet (nog) niet waar die klep zit; is het een losse klep? Zit het in het labyrint? Zit ie verwerkt in de motor?
De (ellendige) garantie periode is voorbij, dus ik ben op zoek naar tips wanneer ik het apparaat zelf wil gaan repareren.
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)