Whirlpool start niet meer, fout 8 |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
tombermans
Geplaatst op:
15-10-2015 16:24
tombermans
Geplaatst op:
15-10-2015 16:24
Onze whirlpool vaatwasser van 3 jaar oud wilde niet meer leegpompen. type ADG 120
Het stop lampje brand 8 keer, wat volgens de handleiding kan wijzen op een verstopte afvoerleiding of filter.
Ik heb deze leeg gemaakt, filter proper gemaakt en gecontroleerd maar geen verstopping gezien.
Ik had graag de doorgang naar de pomp zelf negekeken maar ik vrees dat ik hiervoor de vaatwasser moet uitbouwen.
Het vreemde is dat volgens de handleiding na het resetten de vaatwasser moet leegdraaien of toch proberen.
En ik hoor de pomp niet starten. Ik kan bovendien ook geen programma meer kiezen.
Ik heb deze ook al spanningsloos gezet.
Ik zou vermoeden dat als de pomp vast zit, je nog een geluid hoort of dat je nog een programma kan selecteren?
Ik heb een vermoeden dat de stuur module er aan is, wat denken jullie?
Service: 8511 120 01001
38 1142 003651
Het stop lampje brand 8 keer, wat volgens de handleiding kan wijzen op een verstopte afvoerleiding of filter.
Ik heb deze leeg gemaakt, filter proper gemaakt en gecontroleerd maar geen verstopping gezien.
Ik had graag de doorgang naar de pomp zelf negekeken maar ik vrees dat ik hiervoor de vaatwasser moet uitbouwen.
Het vreemde is dat volgens de handleiding na het resetten de vaatwasser moet leegdraaien of toch proberen.
En ik hoor de pomp niet starten. Ik kan bovendien ook geen programma meer kiezen.
Ik heb deze ook al spanningsloos gezet.
Ik zou vermoeden dat als de pomp vast zit, je nog een geluid hoort of dat je nog een programma kan selecteren?
Ik heb een vermoeden dat de stuur module er aan is, wat denken jullie?
Service: 8511 120 01001
38 1142 003651
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)