Siemens water te koud |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
WimW
Geplaatst op:
30-09-2015 11:36
WimW
Geplaatst op:
30-09-2015 11:36
Hallo!
Sinds een paar dagen merk ik dat de vaat niet goed gewassen is en nog redelijk nat was. Als eerste heb ik een soort van reinigingsmiddel (welke in een potje zit) in de vaatwasser geplaatst en een programma laten doorlopen.
Op het einde van dit programma zat dit potje nog helemaal vol... Het reinigingsmiddel loopt namelijk pas uit dit potje op het moment dat een soort van was-laag weggesmolten is, hetgeen niet gebeurd was
Hierdoor lijkt het me dus dat het water van de vaatwasser niet warm genoeg wordt...
Enig idee wat dit zou kunnen zijn?
Watertoevoer etc lijkt me in orde, echter wordt alleen het water niet warm genoeg.
Temperatuursensor misschien van slag/verwarmingselement stuk?
Type: SE64A561/65
Toch al zeker een 11 jaar oud
Dank voor jullie tijd!
Sinds een paar dagen merk ik dat de vaat niet goed gewassen is en nog redelijk nat was. Als eerste heb ik een soort van reinigingsmiddel (welke in een potje zit) in de vaatwasser geplaatst en een programma laten doorlopen.
Op het einde van dit programma zat dit potje nog helemaal vol... Het reinigingsmiddel loopt namelijk pas uit dit potje op het moment dat een soort van was-laag weggesmolten is, hetgeen niet gebeurd was
Hierdoor lijkt het me dus dat het water van de vaatwasser niet warm genoeg wordt...
Enig idee wat dit zou kunnen zijn?
Watertoevoer etc lijkt me in orde, echter wordt alleen het water niet warm genoeg.
Temperatuursensor misschien van slag/verwarmingselement stuk?
Type: SE64A561/65
Toch al zeker een 11 jaar oud
Dank voor jullie tijd!
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)