Labyrint Bosch vaatwasser SGV43E03EU/16 |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Ronald
Geplaatst op:
01-09-2015 15:09
Ronald
Geplaatst op:
01-09-2015 15:09
Hoi,
Mijn Bosch vaatwasser verwarmt niet meer en de sproeiers draaien niet meer rond. Nou heb ik gelezen dat dit kan komen door een verstopping in het Labyrint en dat deze schoongemaakt moet worden.
Ik krijg echter het Labyrint er niet uit omdat bij deze vaatwasser het Labyrint aan de binnenkant met een soort kunststof wiel vastzit. Er blijkt nu ook een opening te zijn waar water naar binnen kan vanuit het Labyrint door dit kunststofwiel (is dit normaal?).
Wie heeft ervaring met het verwijderen van een Labyrint uit een dergelijke vaatwasser en dit kunststof wiel aan de binnenkant?
Mvrg
Ronald.
Mijn Bosch vaatwasser verwarmt niet meer en de sproeiers draaien niet meer rond. Nou heb ik gelezen dat dit kan komen door een verstopping in het Labyrint en dat deze schoongemaakt moet worden.
Ik krijg echter het Labyrint er niet uit omdat bij deze vaatwasser het Labyrint aan de binnenkant met een soort kunststof wiel vastzit. Er blijkt nu ook een opening te zijn waar water naar binnen kan vanuit het Labyrint door dit kunststofwiel (is dit normaal?).
Wie heeft ervaring met het verwijderen van een Labyrint uit een dergelijke vaatwasser en dit kunststof wiel aan de binnenkant?
Mvrg
Ronald.
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
Ati
Geplaatst op:
24-10-2015 22:04
Ati
Geplaatst op:
24-10-2015 22:04
Deze kan je losdraaien tegen de klok in.
Geplaatst door:
HarryO
Geplaatst op:
08-11-2015 14:40
HarryO
Geplaatst op:
08-11-2015 14:40
Controleer je vaatwasser ook even op DishCare Action Volgens mij hoort deze niet bij de probleem machines maar controleren kan geen kwaad.
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)