AEG oko favorit d9000 water op bodemplaa |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
A
Geplaatst op:
02-08-2015 19:08
A
Geplaatst op:
02-08-2015 19:08
Hallo, ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Ik heb een oude aeg vaatwasser waar ik geen handleiding van heb en ook niet op internet kan vinden.
Nu blijft hij vaak hangen en blijft maar pompen. Ook sloeg gisterenavond de stop uit de stoppenkast.
Nu denk ik dat er water op de bodemplaat ligt. (Waarschijnlijk ook lekkage maar wil eerst dit bekijken.) Hoe kom ik daarbij bij deze vaatwasser?
Wat ik zo kan zien kan hij niet aan de voorkant open. Moet ik dan toch via de zijkant? Zit dat met normale schroeven?
Het is een inbouw dus kan ik dat nu nog niet zien. Moet hem morgen eerst naar voren schuiven.
Alvast heel erg bedankt!.
Ik heb een oude aeg vaatwasser waar ik geen handleiding van heb en ook niet op internet kan vinden.
Nu blijft hij vaak hangen en blijft maar pompen. Ook sloeg gisterenavond de stop uit de stoppenkast.
Nu denk ik dat er water op de bodemplaat ligt. (Waarschijnlijk ook lekkage maar wil eerst dit bekijken.) Hoe kom ik daarbij bij deze vaatwasser?
Wat ik zo kan zien kan hij niet aan de voorkant open. Moet ik dan toch via de zijkant? Zit dat met normale schroeven?
Het is een inbouw dus kan ik dat nu nog niet zien. Moet hem morgen eerst naar voren schuiven.
Alvast heel erg bedankt!.
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)