Aristona lft 3214 |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Roberto
Geplaatst op:
02-07-2015 11:30
Gewijzigd op:
02-07-2015 11:31
Roberto
Geplaatst op:
02-07-2015 11:30
Gewijzigd op:
02-07-2015 11:31
hallo,
Ik heb het volgende probleem met mijn vaatwasser.
In eerste instantie ging de deur niet meer dicht, deze vergrendelde niet meer.
Ik heb vervolgens zelf het paneel uitelkaar gehaald en het slotje weer in begin stand terug geplaatst.
Vervolgens sloot de deur weer en was ik weer blij, ik dacht namelijk dat ik het probleem had opgelost maar helaas.
Ik had wel spanning en de deur ging dicht alleen wanneer ik nu een programma selecteerde sloeg de vaatwasser niet meer aan.(programma slaat niet aan)
Waar kan dit aan liggen? ik hoorde via via dat het komt door de deur schakelaar. ik heb de kabel doorverbonden maar dat hielp ook niet.
Vervolgens heb ik wat zitten rommelen aan het de stekkers op het printplaatje van de keuze schakelaar en vervolgens viel de hele vaatwasser uit.
Nu zit ik dus met een dilemma want mogelijk is het iets kleins maar mogelijk is de vw aan vervanging toe.
kan iemand mij helpen?
Dank u
Ik heb het volgende probleem met mijn vaatwasser.
In eerste instantie ging de deur niet meer dicht, deze vergrendelde niet meer.
Ik heb vervolgens zelf het paneel uitelkaar gehaald en het slotje weer in begin stand terug geplaatst.
Vervolgens sloot de deur weer en was ik weer blij, ik dacht namelijk dat ik het probleem had opgelost maar helaas.
Ik had wel spanning en de deur ging dicht alleen wanneer ik nu een programma selecteerde sloeg de vaatwasser niet meer aan.(programma slaat niet aan)
Waar kan dit aan liggen? ik hoorde via via dat het komt door de deur schakelaar. ik heb de kabel doorverbonden maar dat hielp ook niet.
Vervolgens heb ik wat zitten rommelen aan het de stekkers op het printplaatje van de keuze schakelaar en vervolgens viel de hele vaatwasser uit.
Nu zit ik dus met een dilemma want mogelijk is het iets kleins maar mogelijk is de vw aan vervanging toe.
kan iemand mij helpen?
Dank u
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
HarryO
Geplaatst op:
05-07-2015 16:17
HarryO
Geplaatst op:
05-07-2015 16:17
Geen Aristona maar Ariston...
Is het deze schakelaar ?
Als deze 2 draden heeft kun je hem als test inderdaad doorverbinden.
Heb je iets losgetrokken op de elektronica module of heb je sluiting gemaakt?
Is het deze schakelaar ?
Als deze 2 draden heeft kun je hem als test inderdaad doorverbinden.
Heb je iets losgetrokken op de elektronica module of heb je sluiting gemaakt?
Geplaatst door:
Roberto
Geplaatst op:
05-07-2015 18:41
Roberto
Geplaatst op:
05-07-2015 18:41
Dank je voor je reactie HarryO
Het is inderdaad een ariston vaatwasser hihih heb er helaas te weining verstand van.
En ja het is zoon zelfde sensor. alleen heb ik een uitvoering met een ander type stekker.
Ik heb deze draden id doorverbonden en dat hielp niets.
ik heb id met de kabels bewogen om zo te kijken of er verschil was.
Waarschijnlijk daardoor toch iets van sluiting gemaakt waardoor nu helemaal niets meer werkt.
Weet u of dat er ook nog ergens een zekering zit.
Ik ben van plan om de vaatwasser te gaan uitbouwen uit mijn keuken om zo opzoek te gaan naar een zekering. al verwacht ik deze niet zo snel in een vaatwasser.
Hoop van u te horen.
Groet Roberto
Het is inderdaad een ariston vaatwasser hihih heb er helaas te weining verstand van.
En ja het is zoon zelfde sensor. alleen heb ik een uitvoering met een ander type stekker.
Ik heb deze draden id doorverbonden en dat hielp niets.
ik heb id met de kabels bewogen om zo te kijken of er verschil was.
Waarschijnlijk daardoor toch iets van sluiting gemaakt waardoor nu helemaal niets meer werkt.
Weet u of dat er ook nog ergens een zekering zit.
Ik ben van plan om de vaatwasser te gaan uitbouwen uit mijn keuken om zo opzoek te gaan naar een zekering. al verwacht ik deze niet zo snel in een vaatwasser.
Hoop van u te horen.
Groet Roberto
Geplaatst door:
HarryO
Geplaatst op:
10-07-2015 18:27
HarryO
Geplaatst op:
10-07-2015 18:27
Ik denk niet dat er een zekering in zit.
Controleer de module op gesprongen onderdelen.
Controleer de module op gesprongen onderdelen.
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)