Vaatwasser maakt gorgelend geluid |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Theo
Geplaatst op:
07-06-2015 19:52
Theo
Geplaatst op:
07-06-2015 19:52
Ik heb een Etna EVW8161. Wanneer hij aanstaat, maakt hij een gorgelend geluid. Het klinkt net als wanneer een koffiezetapparaat bijna klaar is. Hij doet dit 2 seconden en dan elke 10 seconden ongeveer. Op een gegeven moment houdt hij er mee op, ik heb het idee wanneer hij niet meer wast en afpompt/droogt.
Het is dus niet het geluid wat soms uit de gootsteen komt, dit hoor ik ook geregeld, maar dit komt echt uit de vaatwasser.
Ik heb wel eens iets gelezen over kwaliteit van vaatwasblokjes en reinig ook af en toe de vaatwasser (vast niet vaak genoeg), wat van invloed kan zijn. Ik heb niet echt een voorkeur voor vaatwasblokjes, ik neem gewoon een pak mee (zou ik dat wel moeten hebben?)
Wie herkent dit en/of heeft een advies?
Het is dus niet het geluid wat soms uit de gootsteen komt, dit hoor ik ook geregeld, maar dit komt echt uit de vaatwasser.
Ik heb wel eens iets gelezen over kwaliteit van vaatwasblokjes en reinig ook af en toe de vaatwasser (vast niet vaak genoeg), wat van invloed kan zijn. Ik heb niet echt een voorkeur voor vaatwasblokjes, ik neem gewoon een pak mee (zou ik dat wel moeten hebben?)
Wie herkent dit en/of heeft een advies?
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
HarryO
Geplaatst op:
08-06-2015 22:08
HarryO
Geplaatst op:
08-06-2015 22:08
Het merk/soort vaatwasmiddel is niet direct van invloed.
Geef de machine nog eens een beurt met een (vaatwasser) reingiger. Als het dan opgelost is weet je de oorzaak.
Hij kan inwendig ook zo vervuild zijn dat alleen een reiniger niet afdoende is.
Geef de machine nog eens een beurt met een (vaatwasser) reingiger. Als het dan opgelost is weet je de oorzaak.
Hij kan inwendig ook zo vervuild zijn dat alleen een reiniger niet afdoende is.
Geplaatst door:
Theo
Geplaatst op:
08-06-2015 22:14
Theo
Geplaatst op:
08-06-2015 22:14
Ik ga de vaatwasser wel even met een reiniger behandelen. Wat als dit niet afdoende is?
Geplaatst door:
HarryO
Geplaatst op:
08-06-2015 22:43
HarryO
Geplaatst op:
08-06-2015 22:43
Dan moet hij los, maar ik wacht eerst even op je schoonmaak resultaat.
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)