Bosch SVG5603/07 wordt niet meer warm |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
GertB
Geplaatst op:
18-04-2015 11:01
GertB
Geplaatst op:
18-04-2015 11:01
deze Bosch SGV5603/07 FN 7805 450471 is +/- 16 j oud
al een tijdje hebben we de ervaring dat hij steeds langer over het wasprogramma doet. Ook de indicatie van verwachte programmaduur bij het aanzetten werd langer. Ik heb hem daarom (met het idee dat de machine vuil was en de daardoor ontstane vertraging van de tijdsduur in de "boordcomputer"werd opgeslagen) na reinigen filters en pomp (die waren nauwelijks vuil) met een intensieve reiniger van HG laten schoonmaken. Daarna nog en paar maal gewassen en de vaat die eruit kwam was warm.
no was de vaat direct na afloop van het programma koud en dus niet schoon dus ik vermoed dat het water niet meer wordt opgewarmd. wat kan het probleem zijn?
al een tijdje hebben we de ervaring dat hij steeds langer over het wasprogramma doet. Ook de indicatie van verwachte programmaduur bij het aanzetten werd langer. Ik heb hem daarom (met het idee dat de machine vuil was en de daardoor ontstane vertraging van de tijdsduur in de "boordcomputer"werd opgeslagen) na reinigen filters en pomp (die waren nauwelijks vuil) met een intensieve reiniger van HG laten schoonmaken. Daarna nog en paar maal gewassen en de vaat die eruit kwam was warm.
no was de vaat direct na afloop van het programma koud en dus niet schoon dus ik vermoed dat het water niet meer wordt opgewarmd. wat kan het probleem zijn?
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
HarryO
Geplaatst op:
18-04-2015 22:05
Gewijzigd op:
18-04-2015 22:08
HarryO
Geplaatst op:
18-04-2015 22:05
Gewijzigd op:
18-04-2015 22:08
Verwijder de linker zijkant (van voren gezien)
Is het labyrint en de unit met de vlotters schoon?
Zo niet dan dit eerst reinigen.
Maak ook gelijk de slang tussen het labyrint en de circulatie pomp schoon.
Technische tekening tabblad Alle onderdelen en tekeningen, tekening 4, onderdeel 212860, 263098 en 298556
Is het labyrint en de unit met de vlotters schoon?
Zo niet dan dit eerst reinigen.
Maak ook gelijk de slang tussen het labyrint en de circulatie pomp schoon.
Technische tekening tabblad Alle onderdelen en tekeningen, tekening 4, onderdeel 212860, 263098 en 298556
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)