Bosch vaatwasser lekt |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
APJ vd Berg
Geplaatst op:
06-04-2015 14:45
Gewijzigd op:
06-04-2015 14:57
APJ vd Berg
Geplaatst op:
06-04-2015 14:45
Gewijzigd op:
06-04-2015 14:57
Onze twee jaar oude bosch vaatwasser lekt. Geeft dus code e15. Ik heb hem uitgebouwd en rechts, dus niet de kant van het labyrint zit een overgang achter de bekleding van RVS naar de kunststof onderkant. In deze naad zit een knullig rubbertje, maar het lekt hier behoorlijk. Je ziet de sproeiarm voorbijkomen doordat er golfjes water uitkomen. Wat kan ik hier aan doen?
Type SMV50m60eu/19, FD 9305
Type SMV50m60eu/19, FD 9305
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
HarryO
Geplaatst op:
08-04-2015 09:09
HarryO
Geplaatst op:
08-04-2015 09:09
Kun je een duidelijke foto maken en deze ergens plaatsen waar we hem kunnen zien?
Geplaatst door:
Reko
Geplaatst op:
15-06-2018 13:46
Reko
Geplaatst op:
15-06-2018 13:46
Ik heb hetzelfde met mijn bosch vaatwasser smv90. Ook hier lekt het aan de zijkant rechts. Met de sproeiarm komt het idd in golfjes. Op de overgang van RvS zit ook mij een raar stukje rubber. Hoe hebben jullie dit opgelost?
Geplaatst door:
herman witgoed
Geplaatst op:
16-06-2018 04:26
herman witgoed
Geplaatst op:
16-06-2018 04:26
hallo
bij ons zijn wij dit ook al aantal keer tegen gekomen en volgens mij word dit veroorzaakt door dat het plastic is vervormt door de warmte van de vaatwasser tijdens de hete progamma,s.het lijkt mij een productie/constructie fout te zijn.
hoe dan ook ..ik los het hier relatief goedkoop op door die rubber eruit te trekken en die naad met perslucht goed droog te maken/blazen .het is wel belangrijk dat deze naad goed droog is wand ik spuit/smeer deze naad (over de volledige rechter kant) dus vol met zuurvrije siliconen kit (die dus slecht hecht met/op vocht) vervolgens laat ik het gewoon een dagje drogen.
vr gr herman witgoed
bij ons zijn wij dit ook al aantal keer tegen gekomen en volgens mij word dit veroorzaakt door dat het plastic is vervormt door de warmte van de vaatwasser tijdens de hete progamma,s.het lijkt mij een productie/constructie fout te zijn.
hoe dan ook ..ik los het hier relatief goedkoop op door die rubber eruit te trekken en die naad met perslucht goed droog te maken/blazen .het is wel belangrijk dat deze naad goed droog is wand ik spuit/smeer deze naad (over de volledige rechter kant) dus vol met zuurvrije siliconen kit (die dus slecht hecht met/op vocht) vervolgens laat ik het gewoon een dagje drogen.
vr gr herman witgoed
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)