Ikea Whirlpool DWF B00 lekkage |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Lelouch
Geplaatst op:
24-01-2015 15:36
Lelouch
Geplaatst op:
24-01-2015 15:36
Hallo mensen,
Na het verhuizen werkt onze vaatwasser niet meer. De vaatwasser stopt de programma en geeft een foutcode. Andere programma's proberen heeft ook geen zin. Na het opzoeken van de foutcode zag ik dat het te maken heeft met een lekkage. Ik heb vervolgens de vaatwasser eruit gehaald en inderdaad een plas water op de vloer. Ik heb vervolgens alles schoongemaakt en opnieuw ingeschakeld. Toen zag ik dat er water lekte uit de afvoerslang. Na het controleren van deze slang zag ik dat deze stuk is( zie afbeelding)
Ik denk dat wij bij het verhuizen niet voorzichtig zijn geweest.
Ik vraag mij af of ik dit zelf kan herstellen. Ik ben een leek op dit gebied en heb zelf nog nooit geknutseld met witgoed.
Na het verhuizen werkt onze vaatwasser niet meer. De vaatwasser stopt de programma en geeft een foutcode. Andere programma's proberen heeft ook geen zin. Na het opzoeken van de foutcode zag ik dat het te maken heeft met een lekkage. Ik heb vervolgens de vaatwasser eruit gehaald en inderdaad een plas water op de vloer. Ik heb vervolgens alles schoongemaakt en opnieuw ingeschakeld. Toen zag ik dat er water lekte uit de afvoerslang. Na het controleren van deze slang zag ik dat deze stuk is( zie afbeelding)
Ik denk dat wij bij het verhuizen niet voorzichtig zijn geweest.
Ik vraag mij af of ik dit zelf kan herstellen. Ik ben een leek op dit gebied en heb zelf nog nooit geknutseld met witgoed.
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
HarryO
Geplaatst op:
25-01-2015 00:02
HarryO
Geplaatst op:
25-01-2015 00:02
Geplaatst door:
Lelouch
Geplaatst op:
25-01-2015 14:14
Lelouch
Geplaatst op:
25-01-2015 14:14
Bedankt voor de reactie. Ik heb deze inmiddels besteld. Weet je mss ook hoe ik de achterpaneel kan verwijderen. Ik heb alle schroeven losgehaald en de zijplaten zitten ook los. De bodemplaat krijg ik er ook uit maar de achterpaneel waar dus de slangen uit komen krijg ik ik niet los😥
Geplaatst door:
HarryO
Geplaatst op:
28-01-2015 21:05
HarryO
Geplaatst op:
28-01-2015 21:05
Niet doen !!!
Linker zijpaneel er afhalen en je kunt er bij.
Linker zijpaneel er afhalen en je kunt er bij.
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)