Vaatwasser werkt niet goed. |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Frannieonvaatwasser
Geplaatst op:
22-01-2015 23:00
Frannieonvaatwasser
Geplaatst op:
22-01-2015 23:00
Hallo,
Ik heb sinds een jaar een indesit dit 16b1a. Tot nu toe werkt hij prima maar sinds vandaag doet hij het niet goed.
Hij vraagt wel water, vervolgens gaat de circulatiepomp aan en beginnen de zwenkarmen te draaien. Dit heb ik gecontroleerd, ze draaien, maar dit duurt maar 5 seconden. Dan gaat de pomp weer uit en hoor je een geluid wat lijkt op een waterkoker. Dan na een aantal minuten gaat de pomp weer 5 seconden draaien en krijg je weer het 'waterkoker' geluid. Dit houdt hij heel lang vol. Het korte programma wat ca. 40 minuten zou moeten duren duurt nu al een uur en 5 minuten. Ik heb alles al schoongemaakt van filters tot zwenkarmen.
Het lijkt erop dat hij niet door z'n programma heen komt want hij gaat ook niet het water afvoeren. Als ik de machine uitzet pompt hij het water wel gewoon weg. Het water wordt wel warm.
Wat oh wat kan dit zijn?
Ik hoop dat er iemand is die mij kan helpen. Alvast bedankt.
Ik heb sinds een jaar een indesit dit 16b1a. Tot nu toe werkt hij prima maar sinds vandaag doet hij het niet goed.
Hij vraagt wel water, vervolgens gaat de circulatiepomp aan en beginnen de zwenkarmen te draaien. Dit heb ik gecontroleerd, ze draaien, maar dit duurt maar 5 seconden. Dan gaat de pomp weer uit en hoor je een geluid wat lijkt op een waterkoker. Dan na een aantal minuten gaat de pomp weer 5 seconden draaien en krijg je weer het 'waterkoker' geluid. Dit houdt hij heel lang vol. Het korte programma wat ca. 40 minuten zou moeten duren duurt nu al een uur en 5 minuten. Ik heb alles al schoongemaakt van filters tot zwenkarmen.
Het lijkt erop dat hij niet door z'n programma heen komt want hij gaat ook niet het water afvoeren. Als ik de machine uitzet pompt hij het water wel gewoon weg. Het water wordt wel warm.
Wat oh wat kan dit zijn?
Ik hoop dat er iemand is die mij kan helpen. Alvast bedankt.
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
HarryO
Geplaatst op:
24-01-2015 23:48
HarryO
Geplaatst op:
24-01-2015 23:48
Dit type nummer ken ik niet.
Graag alle nummers uit de deurrand vermelden.
Graag alle nummers uit de deurrand vermelden.
Geplaatst door:
Frannieonvaatwasser
Geplaatst op:
04-02-2015 18:39
Frannieonvaatwasser
Geplaatst op:
04-02-2015 18:39
Hallo Harry, bedankt voor je reactie, maar inmiddels doet hij het weer. Het is een mysterie.
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)