Siemens vaatwasser geen water bij hoofdp |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Jens
Geplaatst op:
30-11-2014 17:11
Gewijzigd op:
Jens
Geplaatst op:
Gewijzigd op:
Hallo
Wij hebben een probleem met onze vaatwasser. Het betreft een Siemens SE64M361EU/40 uit 2007/8.
Op elk programma wat ik geprobeerd heb krijgt hij bij het voorspoelen voldoende water maar bij het hoofdprogramma en het naspoelen komt er geen water in de vaatwasser. Als hij het water van het voorspoelen weggepompt heeft en de pomp probeert het water weer rond te pompen dan komt er amper een straal uit de sproeiarmen. Ik gooi er dan zelf water bij en dan werkt hij het programma verder af. Voor het naspoelen doe ik hetzelfde en dat werkt.Hij wordt goed warm en de vaat is na afloop schoon en droog!
Ik heb op dit forum al gezocht maar nog niet echt iets kunnen vinden.
Ik heb al het labyrint eruit gehaald en helemaal schoon gemaakt. Dit was niet echt vies. Ook heb ik de vlotterkamer schoongemaakt. Daarnaast heb ik hem gespoeld met soda zoals elders beschreven staat. Dit heeft geen resultaat gehad. Had ik ook niet echt verwacht. Wie zou mij kunnen helpen?
Alvast bedankt
Wij hebben een probleem met onze vaatwasser. Het betreft een Siemens SE64M361EU/40 uit 2007/8.
Op elk programma wat ik geprobeerd heb krijgt hij bij het voorspoelen voldoende water maar bij het hoofdprogramma en het naspoelen komt er geen water in de vaatwasser. Als hij het water van het voorspoelen weggepompt heeft en de pomp probeert het water weer rond te pompen dan komt er amper een straal uit de sproeiarmen. Ik gooi er dan zelf water bij en dan werkt hij het programma verder af. Voor het naspoelen doe ik hetzelfde en dat werkt.Hij wordt goed warm en de vaat is na afloop schoon en droog!
Ik heb op dit forum al gezocht maar nog niet echt iets kunnen vinden.
Ik heb al het labyrint eruit gehaald en helemaal schoon gemaakt. Dit was niet echt vies. Ook heb ik de vlotterkamer schoongemaakt. Daarnaast heb ik hem gespoeld met soda zoals elders beschreven staat. Dit heeft geen resultaat gehad. Had ik ook niet echt verwacht. Wie zou mij kunnen helpen?
Alvast bedankt
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
HarryO
Geplaatst op:
03-12-2014 22:09
HarryO
Geplaatst op:
03-12-2014 22:09
Slang tussen vlotterkamer en circulatie pomp 100% schoon?
Geplaatst door:
Jens
Geplaatst op:
05-12-2014 20:06
Jens
Geplaatst op:
05-12-2014 20:06
Hoi Harry. Bedankt voor je reactie. Ik ga er van het weekend naar kijken.
Geplaatst door:
Jens
Geplaatst op:
02-01-2015 19:39
Gewijzigd op:
02-01-2015 19:40
Jens
Geplaatst op:
02-01-2015 19:39
Gewijzigd op:
02-01-2015 19:40
Hoi Harry.
Allereerste de beste wensen voor 2015!
Sorry voor de hele late reactie maar december is een drukke maand geweest.
Ik heb jou advies opgevolgd maar helaas heeft dit geen resultaat gehad. De slang was niet vervuild.
Op dit moment geeft de vaatwasser bij het auto programma 199 minuten aan. Normaal was dit rond de 150 min. Ook moet ik hier bij de hoofdwas en het naspoelen water bijvullen. Bij de verkorte versie doet hij er 102 minuten over. Hier is het meestal niet nodig om water bij te vullen. Soms alleen bij het naspoelen.
Ik hoop dat jij mij misschien nog een tip kan geven waar het aan zou kunnen liggen.
Met vriendelijke groet
Jens
Allereerste de beste wensen voor 2015!
Sorry voor de hele late reactie maar december is een drukke maand geweest.
Ik heb jou advies opgevolgd maar helaas heeft dit geen resultaat gehad. De slang was niet vervuild.
Op dit moment geeft de vaatwasser bij het auto programma 199 minuten aan. Normaal was dit rond de 150 min. Ook moet ik hier bij de hoofdwas en het naspoelen water bijvullen. Bij de verkorte versie doet hij er 102 minuten over. Hier is het meestal niet nodig om water bij te vullen. Soms alleen bij het naspoelen.
Ik hoop dat jij mij misschien nog een tip kan geven waar het aan zou kunnen liggen.
Met vriendelijke groet
Jens
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)