Foutmelding F 25 bij Miele G 2384 |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Ben Schrurs
Geplaatst op:
21-10-2014 16:30
Ben Schrurs
Geplaatst op:
21-10-2014 16:30
Ik heb sinds drie dagen de volgende situatie: Na instellen en starten van de vaatwasser pompt de machine eerst water weg. Dan gaat de machine "iets doen", maar stopt na 4 minuten. Onderin de vaatwasser ligt water. Dit gebeurd bij willekeurig welk programma ik aan kies. Gistermiddag maakte de vaatwasser bij het opnieuw proberen WEL het volledige programma af!!! Hoezee!!!!!
Gisteravond dus opnieuw de vaatwasser ingeruimd en aangezet via de timer op 23:00 uur. Vanmorgen heel nieuwsgierig de vaatwasser geopend..... Nu in de display de melding F25 en alle programmalampjes knipperen. De vaat is niet gewassen.
Gisteravond dus opnieuw de vaatwasser ingeruimd en aangezet via de timer op 23:00 uur. Vanmorgen heel nieuwsgierig de vaatwasser geopend..... Nu in de display de melding F25 en alle programmalampjes knipperen. De vaat is niet gewassen.
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
HarryO
Geplaatst op:
26-10-2014 11:56
HarryO
Geplaatst op:
26-10-2014 11:56
F25 is een temperatuur melding.
Wat bedoel je met "onder in de machine ligt water"?
Bedoel je in de water bak? Bij een afgepompte machine staat het net onder de zeef.
Indien er een verstopping of een fout is kan er water in de machine blijven staan, ongeveer 1,5 cm.
Water op de bodem plaat onder de machine betekend lekkage, de machine stop dan direct. en gaat afpompen.
Meer informatie kan ik je helaas niet geven.
Wacht nog even op een reactie van Miele_Expert.
Wat bedoel je met "onder in de machine ligt water"?
Bedoel je in de water bak? Bij een afgepompte machine staat het net onder de zeef.
Indien er een verstopping of een fout is kan er water in de machine blijven staan, ongeveer 1,5 cm.
Water op de bodem plaat onder de machine betekend lekkage, de machine stop dan direct. en gaat afpompen.
Meer informatie kan ik je helaas niet geven.
Wacht nog even op een reactie van Miele_Expert.
Geplaatst door:
Ben Schrurs
Geplaatst op:
26-10-2014 14:18
Ben Schrurs
Geplaatst op:
26-10-2014 14:18
Het water zit inderdaad onder de zeef.
Geplaatst door:
Bartenwouter
Geplaatst op:
18-01-2016 03:57
Bartenwouter
Geplaatst op:
18-01-2016 03:57
Heb ook F25 storing , machine stopte niet maar bleef stomen , oververhit , eiersneijder vervormd , uit gezet .
Wat kan oorzaak zijn ?
Iemand suggestie ?
Cok
Wat kan oorzaak zijn ?
Iemand suggestie ?
Cok
Geplaatst door:
HarryO
Geplaatst op:
18-01-2016 13:43
Gewijzigd op:
18-01-2016 13:48
HarryO
Geplaatst op:
18-01-2016 13:43
Gewijzigd op:
18-01-2016 13:48
Dan heb je grote kans dat het relais is blijven hangen.
(Kan ook rood van kleur zijn)
Waar deze bij deze machine zit weet ik niet, volg de draden van het element en je komt hem tegen.
(Kan ook rood van kleur zijn)
Waar deze bij deze machine zit weet ik niet, volg de draden van het element en je komt hem tegen.
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)