Siemens vaatwasser heel raar geluid |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
jeroen
Geplaatst op:
14-10-2014 15:52
jeroen
Geplaatst op:
14-10-2014 15:52
Beste forumlezers!
Mijn siemens sn68m034eu vaatwasser maakt een erg irritant, luid en soort van whining geluid sinds een paar dagen. De verschillende wasprogrammas werken naar behoren en de vaat wordt gewoon schoon maar het geluid is niet om aan te horen.
Gezien het een inbouw vaatwasser is heb ik de onder/voorkant opengemaakt en daar komt het geluid ook vandaan.
Via onderstaande link heb ik een korte video van het geluid op youtube gezet. Het geluid is er gedurende de hele wasbeurt.
http://youtu.be/4Ut-CuBf6LA
Hoop dat jullie mij kunnen helpen en alvast bedankt!!
Mijn siemens sn68m034eu vaatwasser maakt een erg irritant, luid en soort van whining geluid sinds een paar dagen. De verschillende wasprogrammas werken naar behoren en de vaat wordt gewoon schoon maar het geluid is niet om aan te horen.
Gezien het een inbouw vaatwasser is heb ik de onder/voorkant opengemaakt en daar komt het geluid ook vandaan.
Via onderstaande link heb ik een korte video van het geluid op youtube gezet. Het geluid is er gedurende de hele wasbeurt.
http://youtu.be/4Ut-CuBf6LA
Hoop dat jullie mij kunnen helpen en alvast bedankt!!
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
H. Meijer
Geplaatst op:
15-10-2014 18:29
Gewijzigd op:
15-10-2014 18:35
H. Meijer
Geplaatst op:
15-10-2014 18:29
Gewijzigd op:
15-10-2014 18:35
Heb hetzelfde irritante geluid tijdens de wasbeurt, een soort krakend,brommend geluid. Wast redelijk, maar toch minder goed schoon dan eerder. Apparaat is toch pas enkele jaren oud.
Ter aanvulling:app. is Siemens sn65muuueu
datum aankoop aug. 2010
Ter aanvulling:app. is Siemens sn65muuueu
datum aankoop aug. 2010
Geplaatst door:
HarryO
Geplaatst op:
20-10-2014 22:56
HarryO
Geplaatst op:
20-10-2014 22:56
Gaat dit geluid de gehele tijd door?
Is dit direct bij het aanzetten of pas vanaf het moment dat de circulatie pomp begint te draaien? (dus vanaf het moment dat er water in zit)
Is dit direct bij het aanzetten of pas vanaf het moment dat de circulatie pomp begint te draaien? (dus vanaf het moment dat er water in zit)
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)