BEKO DIN 1530 |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Heimdallr
Geplaatst op:
11-09-2014 19:23
Heimdallr
Geplaatst op:
11-09-2014 19:23
De BEKO werkt al lange tijd probleemloos. Gisteravond de machine aangezet. Bleek de volgende ochtend dat de machine helemaal niet gedraaid heeft.
Nader onderzoek wees uit dat bij het aanzetten de machine gaat brommen. Het lijkt er op dat de pomp aanslaat om water op te pompen naar de machine maar dit niet lukt.
Ik heb het kraantje gecontroleerd, maar hier komt gewoon water uit.
iemand enig idee wat er aan de hand zou kunnen zijn?
Nader onderzoek wees uit dat bij het aanzetten de machine gaat brommen. Het lijkt er op dat de pomp aanslaat om water op te pompen naar de machine maar dit niet lukt.
Ik heb het kraantje gecontroleerd, maar hier komt gewoon water uit.
iemand enig idee wat er aan de hand zou kunnen zijn?
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
herman witgoed
Geplaatst op:
11-09-2014 20:05
herman witgoed
Geplaatst op:
11-09-2014 20:05
hallo
ik heb het vermoeden dat de afvoerpomp blijft draaien omdat er water onder in de machine staat waardoor de lekbeveiliging is geactiveerd..hij zal waarschijnlijk dus ergens wel een lek hebben..even de plint verwijderen en kijken of er water op de bodemplaat staat ..
vr groet
ik heb het vermoeden dat de afvoerpomp blijft draaien omdat er water onder in de machine staat waardoor de lekbeveiliging is geactiveerd..hij zal waarschijnlijk dus ergens wel een lek hebben..even de plint verwijderen en kijken of er water op de bodemplaat staat ..
vr groet
Geplaatst door:
Heimdallr
Geplaatst op:
11-09-2014 20:08
Heimdallr
Geplaatst op:
11-09-2014 20:08
Bedankt voor de reactie. Wat i precies de bodemplaat?
Ik heb de plint weggehaald, maar zie niks vreemds. Moet ik de (ingebouwde) machine naar voren halen? Of zit er ergens een handig knopje?
Ik heb de plint weggehaald, maar zie niks vreemds. Moet ik de (ingebouwde) machine naar voren halen? Of zit er ergens een handig knopje?
Geplaatst door:
Albert
Geplaatst op:
13-10-2014 18:15
Albert
Geplaatst op:
13-10-2014 18:15
Hallo, ook ik heb exact hetzelfde probleem. Er staat een beetje water onder de vaatwasser, maar ik kan niet achterhalen hoe ik bij het water in de bak onder de vaatwasser kan komen. Ik ben benieuwd of iemand mij kan helpen. Alvast bedankt. Groeten Albert
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)