Bauknecht laat aardlek knallen, maar... |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Boppe
Geplaatst op:
22-08-2014 14:31
Gewijzigd op:
Boppe
Geplaatst op:
Gewijzigd op:
Onze Bauknecht GSX 4756/4 TW
servicenr.: 8546 756 01510
heeft sinds enkele dagen wat problemen.
De aardlek schiet door hem eruit. Er blijft water in de bak staan en hij geeft geen foutcode. Wanneer ik spanning er weer op zet, gaat het programma door of ik laat het water wegpompen met het korte spoelprogramma.
Het kan zijn dat er enkele dagen voorbij gaan zonder storing en keurig zijn programma afmaakt, maar paar keer achter elkaar komt ook voor.
Soms halverwege het programma, soms bij het droogblazen.
Het stopcontact is gecontroleerd en ziet er keurig uit. Ik kan geen druppel ontdekken buiten de bak of aan slangen. Nu test ik de vaatwasser in een andere groep.
Iemand nog een ideetje?
servicenr.: 8546 756 01510
heeft sinds enkele dagen wat problemen.
De aardlek schiet door hem eruit. Er blijft water in de bak staan en hij geeft geen foutcode. Wanneer ik spanning er weer op zet, gaat het programma door of ik laat het water wegpompen met het korte spoelprogramma.
Het kan zijn dat er enkele dagen voorbij gaan zonder storing en keurig zijn programma afmaakt, maar paar keer achter elkaar komt ook voor.
Soms halverwege het programma, soms bij het droogblazen.
Het stopcontact is gecontroleerd en ziet er keurig uit. Ik kan geen druppel ontdekken buiten de bak of aan slangen. Nu test ik de vaatwasser in een andere groep.
Iemand nog een ideetje?
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
Richard Thijssen
Geplaatst op:
22-08-2014 16:11
Gewijzigd op:
22-08-2014 16:13
Richard Thijssen
Geplaatst op:
22-08-2014 16:11
Gewijzigd op:
22-08-2014 16:13
Bij mij gaat de stop eruit, dus is er ergens een elektrische sluiting! Na een aantal keren aan en weer laten afpompen met het spoel/droog programma, de machine weer aangezet op 40 graden. De stop knalt eruit als de verwarming aangaat, Bauknecht GSXK 7421/2. Op dit moment heb ik de zijkanten eraf en zag dat de aansluiting bij de verwarming bruin verkleurd is. De stekker is helemaal zwart verbrand, deze kon ik alleen nog maar met harde hand eraf krijgen, kapot natuurlijk. Vandaag bij Europart een nieuwe verwarming besteld, hopelijk morgen binnen! Oh ja de machine is nu 4 jaar oud, mag toch eigenlijk niet gebeuren na 4 jaar!
Geplaatst door:
Richard Thijssen
Geplaatst op:
23-08-2014 15:45
Richard Thijssen
Geplaatst op:
23-08-2014 15:45
Boppe, in het begin had ik hetzelfde probleem zoals jij omschrijft. Dat gaat een tijdje goed en opeens gaat weer die stop eruit ik praat dan over een aantal maanden. Tot dat het echt doorgebrand is, ja dan helaas. Gisteren een nieuwe verwarming besteld bij Europart en vandaag aangekomen. Natuurlijk direct de nieuwe pomp aangesloten. Hij warmt op en de stop blijft erin, tot nu toe dan.
Verwarming is € 90,44 inclusief verzendkosten, een nieuwe machine is toch duurder! Een bezoek van de monteur is € 107,00 en dan heeft ie alleen gekeken ;-)
Verwarming is € 90,44 inclusief verzendkosten, een nieuwe machine is toch duurder! Een bezoek van de monteur is € 107,00 en dan heeft ie alleen gekeken ;-)
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)