vaatwasser Whirlpool neem te veel water |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
rob
Geplaatst op:
26-07-2014 15:24
rob
Geplaatst op:
26-07-2014 15:24
Hallo wie kan mij vooruit helpen?
Ik ben overigens nieuw op het forum, en vind het fantastisch zoals jullie elkaar helpen
Ik heb een Whirlpool vaatwasser ADG3800 die water neemt, en vervolgens er net zo hard weer uitpompt nadat het bijna over de rand van de deur loopt.
Het ligt niet aan het vlotter aan de onderzijde, dus geen lek van de machine.
Er zit een niveau schakelaar rechts van de afvoerpomp, deze scahkeld als ik op het slangetje blaas, en heb het contact gemeten, en schakelt ook fysiek.
Voor mijn gevoel is dit de niveau regelaar voor niveau laag, ik denk dus dat ik nog op zoek moet naar max niveau regelaar.
De flowmeter in de aanvoerslang draait ook, heb nog niet gemeten of het reedcontact schakelt.
Graag jullie deskundig advies
Ik ben overigens nieuw op het forum, en vind het fantastisch zoals jullie elkaar helpen
Ik heb een Whirlpool vaatwasser ADG3800 die water neemt, en vervolgens er net zo hard weer uitpompt nadat het bijna over de rand van de deur loopt.
Het ligt niet aan het vlotter aan de onderzijde, dus geen lek van de machine.
Er zit een niveau schakelaar rechts van de afvoerpomp, deze scahkeld als ik op het slangetje blaas, en heb het contact gemeten, en schakelt ook fysiek.
Voor mijn gevoel is dit de niveau regelaar voor niveau laag, ik denk dus dat ik nog op zoek moet naar max niveau regelaar.
De flowmeter in de aanvoerslang draait ook, heb nog niet gemeten of het reedcontact schakelt.
Graag jullie deskundig advies
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
HarryO
Geplaatst op:
11-08-2014 09:15
HarryO
Geplaatst op:
11-08-2014 09:15
Al iets gevonden?
Geplaatst door:
rob
Geplaatst op:
11-08-2014 13:03
rob
Geplaatst op:
11-08-2014 13:03
Hallo Harry,
Nee, helaas nog niet veel verder gekomen, de machine ligt op een workmate in de garage op de voortgang te wachten
Nee, helaas nog niet veel verder gekomen, de machine ligt op een workmate in de garage op de voortgang te wachten
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)