bauknecht gsx 7481 staakt na 30 seconden |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Johan
Geplaatst op:
08-07-2014 00:10
Johan
Geplaatst op:
08-07-2014 00:10
Hallo,
Onze bauknecht gsxk 5020 sd (gsx 7481??) 8548 502 01503 doet sindskort erg raar!
Als wij de machine aanzetten dan hoor je dat er gepompt wordt. Volgenss mij eerst water weg om dan vervolgens water te pakken.
Daarna stopt de machine en branden er ook geen lampjes meer...
Ik heb de machine open gemaakt, maar kan daar niks vreemds vinden. Er ligt geen water op de bodemplaat!
Wat me wel bevreemde is dat na het afslaan er een continue zacht piepend geluid bij de printplaat vandaan komt(heb ik ook los gehad). Dit geluid gaat weg als ik de stekker uit het stopcontact haal!
Valt dit nog te repareren of zullen de kosten "te hoog" uitvallen dat er een andere aangeschaft moet worden.....
De vaatwasser zal denk ik een jaar of 8 oud zijn!
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Alvast bedankt!
Groeten,
Johan
Onze bauknecht gsxk 5020 sd (gsx 7481??) 8548 502 01503 doet sindskort erg raar!
Als wij de machine aanzetten dan hoor je dat er gepompt wordt. Volgenss mij eerst water weg om dan vervolgens water te pakken.
Daarna stopt de machine en branden er ook geen lampjes meer...
Ik heb de machine open gemaakt, maar kan daar niks vreemds vinden. Er ligt geen water op de bodemplaat!
Wat me wel bevreemde is dat na het afslaan er een continue zacht piepend geluid bij de printplaat vandaan komt(heb ik ook los gehad). Dit geluid gaat weg als ik de stekker uit het stopcontact haal!
Valt dit nog te repareren of zullen de kosten "te hoog" uitvallen dat er een andere aangeschaft moet worden.....
De vaatwasser zal denk ik een jaar of 8 oud zijn!
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Alvast bedankt!
Groeten,
Johan
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
HarryO
Geplaatst op:
09-07-2014 13:22
HarryO
Geplaatst op:
09-07-2014 13:22
Komt er wel water in of ook niet meer?
Controleer de elektronica module op losse contacten en weg gebrande koper banen. Vooral bij de relais.
Controleer de elektronica module op losse contacten en weg gebrande koper banen. Vooral bij de relais.
Geplaatst door:
Johan
Geplaatst op:
09-07-2014 19:36
Johan
Geplaatst op:
09-07-2014 19:36
De machine pompt water weg en pakt water. Daarna stopt ie er mee.
Zo op het oog kon ik ook niks raars ontdekken op de printplaat.
Maar heb inmiddels een andere aangeschaft en geïnstalleerd.
Mocht er iemand nog willen knutselen of onderdelen nodig hebben, de oude vaatwasser is af te halen!
Groeten,
Johan
Zo op het oog kon ik ook niks raars ontdekken op de printplaat.
Maar heb inmiddels een andere aangeschaft en geïnstalleerd.
Mocht er iemand nog willen knutselen of onderdelen nodig hebben, de oude vaatwasser is af te halen!
Groeten,
Johan
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)