Bosch vaatwasser E24 melding onzin? |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Joan
Geplaatst op:
06-07-2014 15:01
Joan
Geplaatst op:
06-07-2014 15:01
Onze bosch vaatwasser geeft een E24 melding. Ik heb de afvoerpomp gecontroleerd en de slang en voor zover ik kan zien werkt dit naar behoren. Ik heb de zijkanten eraf geschroefd om te zien of er water in blijft staan. Op dat moment was dat niet het geval. Het klepje waar de slangen aan de achterkant uit en in gaan los gemaakt om te zien of daar vocht zat, ook niet het geval. Vaatwasser omhoog gezet en kortste spoelprogramma aan. Toen deed ie het gewoon. Nu nogmaals spoelprogramma proberen te draaien, weer melding E24... Er ligt wel water ineens onder de machine, dus wellicht waterslot uitgeslagen? Lijkt dus een lekkage te zijn. Wat zou ik hier zelf nog aan kunnen doen?
E-nr is: SMS58M02EU/07
E-nr is: SMS58M02EU/07
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
Joan
Geplaatst op:
06-07-2014 15:02
Joan
Geplaatst op:
06-07-2014 15:02
Toevoeging: Er staat nu water in het labyrinth, is dat normaal na een wasbeurt?
Geplaatst door:
HarryO
Geplaatst op:
09-07-2014 13:05
Gewijzigd op:
09-07-2014 13:06
HarryO
Geplaatst op:
09-07-2014 13:05
Gewijzigd op:
09-07-2014 13:06
Beweeg de nivo regelaars eens, veranderd er dan iets?
Ja er blijft wat water in het labyrint staan, is ook een deel stank afsluiter.
Ja er blijft wat water in het labyrint staan, is ook een deel stank afsluiter.
Geplaatst door:
Joan
Geplaatst op:
20-07-2014 15:37
Joan
Geplaatst op:
20-07-2014 15:37
Ik heb t maar even zo gelaten en ben vandaag maar weer eens gaan kijken.
Volgens mij ligt t aan een verstopping in t labyrinth. Het water dat erin blijft staan zou aan t begin van de wasbeurt weggespoeld moeten worden, lijkt me, maar dat druppelt slechts een beetje alsof het niet door het vuil heen komt. Of het motortje dat dit regelt werkt niet naar behoren maar ik weet niet hoe ik daar bij moet komen.
Nu heb ik verschillende topics online gevonden waar mensen t labyrinth eraf halen en met enige moeite schoonmaken, maar ik zou niet weten hoe ik dat bij deze machine moet doen... Ik heb volgens mij alles al los wat los kan aan schroeven en slangen.
Enig idee? Bijvoorbeeld of hier een beschrijving van is?
Volgens mij ligt t aan een verstopping in t labyrinth. Het water dat erin blijft staan zou aan t begin van de wasbeurt weggespoeld moeten worden, lijkt me, maar dat druppelt slechts een beetje alsof het niet door het vuil heen komt. Of het motortje dat dit regelt werkt niet naar behoren maar ik weet niet hoe ik daar bij moet komen.
Nu heb ik verschillende topics online gevonden waar mensen t labyrinth eraf halen en met enige moeite schoonmaken, maar ik zou niet weten hoe ik dat bij deze machine moet doen... Ik heb volgens mij alles al los wat los kan aan schroeven en slangen.
Enig idee? Bijvoorbeeld of hier een beschrijving van is?
Geplaatst door:
Fred
Geplaatst op:
20-10-2014 18:26
Fred
Geplaatst op:
20-10-2014 18:26
Misschien wel naar de sproeierarm,of deze wel goed sluit ( rubbertje kan versleten zijn )
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)