bauwknecht |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
soufian
Geplaatst op:
15-06-2014 21:51
soufian
Geplaatst op:
15-06-2014 21:51
bauknecht gsfs 6440 lampje knippert 5 keer
als ik een nieuw programma start begint hij the pompen en volgens mij ook water afvoeren daarna lijkt het alsof de machine draait en na 1 a 2 min stopt groen lampje gaat uit en verder niks ?
binnen in zit in een laagje water als ik de machine weer aandoe word het water weggepompt
ik heb de onderste bak losgemaakt was helemaal droog binnen in is ook alles schoon incl sproeiarmen ook heb ik de weet niet hoe het heet maar het zit voor aan je moet tegen de klok draaien om het los te krijgen zit zoon blauwe ding aan wat draait kun je los halen en ook schoongemaakt zitten aanelkaar met magneten was redelijk schoon iemand een idee
als ik een nieuw programma start begint hij the pompen en volgens mij ook water afvoeren daarna lijkt het alsof de machine draait en na 1 a 2 min stopt groen lampje gaat uit en verder niks ?
binnen in zit in een laagje water als ik de machine weer aandoe word het water weggepompt
ik heb de onderste bak losgemaakt was helemaal droog binnen in is ook alles schoon incl sproeiarmen ook heb ik de weet niet hoe het heet maar het zit voor aan je moet tegen de klok draaien om het los te krijgen zit zoon blauwe ding aan wat draait kun je los halen en ook schoongemaakt zitten aanelkaar met magneten was redelijk schoon iemand een idee
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
HarryO
Geplaatst op:
20-06-2014 21:15
HarryO
Geplaatst op:
20-06-2014 21:15
Circulatie pomp zit vast of is defect.
Verwijder de rechter zijkant (van voren gezien) en je kunt er bij.
Verwijder de rechter zijkant (van voren gezien) en je kunt er bij.
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)