Skinande vaatwasser ikea piep 3 x |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
HarryO
Geplaatst op:
29-05-2015 18:04
HarryO
Geplaatst op:
29-05-2015 18:04
Is de vlotter sensor op de bodem van de lekbak niet nat of roestig?
Of is de bodem instussen al weer opgedroogd?
Beweeg de vlotter sensor eens op en neer en probeer hem dan nog eens.
Of is de bodem instussen al weer opgedroogd?
Beweeg de vlotter sensor eens op en neer en probeer hem dan nog eens.
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
Kevin Lampo
Geplaatst op:
20-06-2015 10:12
Kevin Lampo
Geplaatst op:
20-06-2015 10:12
Hier hetzelfde probleem. Bij mijn vorige vaatwasser van IKEA niks van problemen en heb mijn vrouw moeten overtuigen om terug 1 van ikea te nemen. Dikke spijt dus deze keer. Service van AEG is zoals reeds eerder vermeld verre van ok. Een hele dag vakantie nemen om een "technieker" binnen te laten die na 5 min kan zeggen dat het probleem elektronisch is? Lol dat kon ik je al van te voren vertellen hoor. En wat betreft vuile vaat, waarom heb je dan een afwasmachine als je alles al van te voren moet afspoelen? dan kun je even goed de vaat zelf doen en de machine weggooien. Dan verspil je nog minder water ook nog...
Geplaatst door:
Yvet
Geplaatst op:
24-06-2015 20:16
Yvet
Geplaatst op:
24-06-2015 20:16
Goede avond.
Wij hebben nu ook last van de meldcode 30 en afzuigend geluid. Is er bij diegene die hier ook last van hebben ondertussen al iemand van de service langs geweest en werd er duidelijk wat het probleem was.
B.v.d
Yvet
Wij hebben nu ook last van de meldcode 30 en afzuigend geluid. Is er bij diegene die hier ook last van hebben ondertussen al iemand van de service langs geweest en werd er duidelijk wat het probleem was.
B.v.d
Yvet
Geplaatst door:
Roel
Geplaatst op:
07-09-2015 12:45
Roel
Geplaatst op:
07-09-2015 12:45
Hallo,
wij hebben meer dan 1 jaar ook een skinande vaatwasser. En sinds gister ook een probleem.
Het programma wordt gestopt en geeft error 20 aan.
Het water wordt niet weggepompt. We hebben de filters al gecheckt die we regelmatig ook schoonmaken en ook de afvoer van de gootsteen is vrij.
We waren 2 weken met vakantie geweest en nu hebben we dit probleempje.
Weet iemand misschien wat het probleem kan zijn.
Bvd. Roel
wij hebben meer dan 1 jaar ook een skinande vaatwasser. En sinds gister ook een probleem.
Het programma wordt gestopt en geeft error 20 aan.
Het water wordt niet weggepompt. We hebben de filters al gecheckt die we regelmatig ook schoonmaken en ook de afvoer van de gootsteen is vrij.
We waren 2 weken met vakantie geweest en nu hebben we dit probleempje.
Weet iemand misschien wat het probleem kan zijn.
Bvd. Roel
Geplaatst door:
jef
Geplaatst op:
10-09-2015 23:03
jef
Geplaatst op:
10-09-2015 23:03
hallo. we hebben juist hetzelfde probleem gehad. even plint uitgepakt, 6 wijzen los, water van bodemplaat weghalen met handdoek en klaar...
Geplaatst door:
Martin
Geplaatst op:
12-09-2015 12:31
Martin
Geplaatst op:
12-09-2015 12:31
Net een jaar en weinig gebruikt deze Skinande en hetzelfde probleem (,30 melding en geen afvoer meer). Mijn vorige machine van Bosch,15 jaar intensief gebruikt, kende nooit problemen.
Ik heb de elektriciteit uit gezet, want hij bleef maar alarmeren. Onderin staat inderdaad water, maar de afvoerleiding is niet verstopt, wat is dit??? Die Harry O is in dienst van IKEA of AEG/Electrolux: neem deze (vele) meldingen niet serieus. Er moet toch een oplossing zijn???
Ik heb de elektriciteit uit gezet, want hij bleef maar alarmeren. Onderin staat inderdaad water, maar de afvoerleiding is niet verstopt, wat is dit??? Die Harry O is in dienst van IKEA of AEG/Electrolux: neem deze (vele) meldingen niet serieus. Er moet toch een oplossing zijn???
Geplaatst door:
HarryO
Geplaatst op:
14-09-2015 21:28
HarryO
Geplaatst op:
14-09-2015 21:28
@ Martin: Wat wil je nu zeggen?
Geplaatst door:
t
Geplaatst op:
04-10-2015 21:13
t
Geplaatst op:
04-10-2015 21:13
Bij ons was het apparaat niet goed in elkaar gezet, het slangetje dat in t lekbakje hoort uit te komen was verkeerd geïnstalleerd een spoot op de grond. Resultaat gloednieuwe visgraat parket kapot. Hebben Ikea aansprakelijk gesteld dus is even afwachten hoe ze hier mee omgaan.
Geplaatst door:
Laurens
Geplaatst op:
12-12-2015 21:26
Laurens
Geplaatst op:
12-12-2015 21:26
Vanochtend ook dit probleem (code 30 en continue blijven piepen). Heel irritant maar inderdaad redelijk makkelijk te verhelpen.
1. Klep van de machine afhalen ( achter de 2 plasticen plaatjes aan de zijkand zit een schroef) en plint weg
2. Voorplaat loshalen door 6 schroeven los te maken
3. Opvangbak droog maken, viel trouwens nog niet mee want er kan best wat veel invallen
Testen kan klaarblijkelijk ook met de klep eraf, wel zo fijn om eerst te checken of het werkt.
1. Klep van de machine afhalen ( achter de 2 plasticen plaatjes aan de zijkand zit een schroef) en plint weg
2. Voorplaat loshalen door 6 schroeven los te maken
3. Opvangbak droog maken, viel trouwens nog niet mee want er kan best wat veel invallen
Testen kan klaarblijkelijk ook met de klep eraf, wel zo fijn om eerst te checken of het werkt.
Geplaatst door:
HarryO
Geplaatst op:
14-12-2015 17:55
HarryO
Geplaatst op:
14-12-2015 17:55
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)
Koenic storingen (3)
Miele storingen (29)
Neff storingen (7)
Sharp storingen (2)
Siemens storingen (16)
Smeg storingen (6)
Whirlpool storingen (10)