Bosch vaatwasser blijft op 1 minuut |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Harry
Geplaatst op:
23-05-2014 12:13
Harry
Geplaatst op:
23-05-2014 12:13
Ik heb al van alles gelezen en uitgevoerd wat op dit forum over dit onderwerp geschreven is, maar ik blijf een probleempje houden.
Initieel probleem was: vaat niet goed schoon en blijft hangen op 1 minuut. Wat heb ik gedaan: gecheckt of de printplaat een losse soldering had - nee, slang onderin de machine gereinigd, niveauregelaar schoongemaakt ( zat flink verstopt). Alles weer terug ingebouwd en de machine doet het weer . . .maar, wanneer ik de machine s avonds aanzet blijft ie hangen op 1 minuut. Wanneer ik hem s nachts laat draaien staat ie s ochtend op 0. Koekenpan bv wordt niet echt goed schoon, de rest wel. En op de spullen in de bovenkorf ligt vuil water of glazen zijn soms niet goed schoon.
Raar verhaal, ik weet het, maar wie heeft tips?
Initieel probleem was: vaat niet goed schoon en blijft hangen op 1 minuut. Wat heb ik gedaan: gecheckt of de printplaat een losse soldering had - nee, slang onderin de machine gereinigd, niveauregelaar schoongemaakt ( zat flink verstopt). Alles weer terug ingebouwd en de machine doet het weer . . .maar, wanneer ik de machine s avonds aanzet blijft ie hangen op 1 minuut. Wanneer ik hem s nachts laat draaien staat ie s ochtend op 0. Koekenpan bv wordt niet echt goed schoon, de rest wel. En op de spullen in de bovenkorf ligt vuil water of glazen zijn soms niet goed schoon.
Raar verhaal, ik weet het, maar wie heeft tips?
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
HarryO
Geplaatst op:
23-05-2014 17:49
HarryO
Geplaatst op:
23-05-2014 17:49
Weet je zeker dat hij wel warm word?
Geplaatst door:
Harry
Geplaatst op:
23-05-2014 19:12
Harry
Geplaatst op:
23-05-2014 19:12
Ja, hij warmt wel, maar niet voldoende.
Geplaatst door:
HarryO
Geplaatst op:
25-05-2014 19:11
HarryO
Geplaatst op:
25-05-2014 19:11
Geef de machine nog eens een beurt met een vaatwasser reiniger, mogelijk zit er ook nog prut in de unit waar het element in verwerkt zit.
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)