Ignis adl 350 storing. |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Jeroen
Geplaatst op:
18-05-2014 22:26
Jeroen
Geplaatst op:
18-05-2014 22:26
Onze vaatwasser heeft een storing waarbij als de storing intreedt hij een aantal
Maal gaat piepen en het ledje 3 maal knippert ( iets met zwarte had ik al gevonden).
Vervolgens als wij hem resetten en opnieuw opstarten doet hij vrij weinig en als hij het wel doet is de vaat niet schoon en los het schoonmaak blokje niet op.
Kan iemand ons hiermee helpen.
Maal gaat piepen en het ledje 3 maal knippert ( iets met zwarte had ik al gevonden).
Vervolgens als wij hem resetten en opnieuw opstarten doet hij vrij weinig en als hij het wel doet is de vaat niet schoon en los het schoonmaak blokje niet op.
Kan iemand ons hiermee helpen.
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
Jeroen
Geplaatst op:
18-05-2014 22:27
Jeroen
Geplaatst op:
18-05-2014 22:27
Iets met warmte bedoel ik tussen de ( )
Geplaatst door:
HarryO
Geplaatst op:
19-05-2014 09:56
HarryO
Geplaatst op:
19-05-2014 09:56
Foutcode F3 is verwarmings element /aansturing gerelateerd.
Controleer het verwarmings element, moet tussen de 25 en 50 Ohm zijn.
Controleer ook de elektronica module in de deur op losse contacten, vooral bij het relais.
Ook kan er een draad breuk zijn in het scharnierende deel tussen deur en machine.
Er zijn meerdere uitvoeringen van deze machine, graag het lange service nummer vermelden. Begint met 8545.
Controleer het verwarmings element, moet tussen de 25 en 50 Ohm zijn.
Controleer ook de elektronica module in de deur op losse contacten, vooral bij het relais.
Ook kan er een draad breuk zijn in het scharnierende deel tussen deur en machine.
Er zijn meerdere uitvoeringen van deze machine, graag het lange service nummer vermelden. Begint met 8545.
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)