vaatwasser doet niets meer |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Jo.Snijckers
Geplaatst op:
22-04-2014 12:19
Jo.Snijckers
Geplaatst op:
22-04-2014 12:19
Na de programmakeuze ingesteld te hebben deed ik de deur dicht en hoorde een petsend geluid.
de zekering was doorgeslagen. na de zekering weer aangezet te hebben doet de vaatwasser niets meer, ook geen display meer. heb wel spanning op het stopcontact.
het betreft een NEFF type S9VT1F of S9VTIF.
kunt u mij een tip geven wat er eventueel stuk is?
de zekering was doorgeslagen. na de zekering weer aangezet te hebben doet de vaatwasser niets meer, ook geen display meer. heb wel spanning op het stopcontact.
het betreft een NEFF type S9VT1F of S9VTIF.
kunt u mij een tip geven wat er eventueel stuk is?
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
HarryO
Geplaatst op:
27-04-2014 10:08
HarryO
Geplaatst op:
27-04-2014 10:08
Controleer de bekabeling in het scharnierende gedeelte van de deur op sluiting en/of onderbreking.
Geplaatst door:
Sandra
Geplaatst op:
21-07-2014 13:20
Sandra
Geplaatst op:
21-07-2014 13:20
Onze vaatwasser van whirlpool doet ook niets meer,ondanks dat er stroom op staat van de stekker tot aan de printplaatje aan toe.Maar er gaat niks branden o.i.d.....
Geplaatst door:
Jo.Snijckers
Geplaatst op:
21-07-2014 21:50
Jo.Snijckers
Geplaatst op:
21-07-2014 21:50
Mijn probleem is opgelost. Op de printplaat was iets doorgebrand, bijna niet te zien, vooral niet door een leek. heb de plaat laten doormeten, er was een pootje van zwart blokje
doorgebrand en enkele verbindingen.
Een kennis heeft dit voor mij opgelost door een bruggetje te solderen tussen de punten die doorgebrand waren. De machine doet weer zoals vroeger, geen problemen meer. Voor enkele tientjes (voor de moeite) en de materiaal kosten 48 cent geef ik de tip: laat eerst doormeten en een kosten plaatje maken. een nieuwe printplaat kost al gauw 180 tot 200 euro. Veel succes.
doorgebrand en enkele verbindingen.
Een kennis heeft dit voor mij opgelost door een bruggetje te solderen tussen de punten die doorgebrand waren. De machine doet weer zoals vroeger, geen problemen meer. Voor enkele tientjes (voor de moeite) en de materiaal kosten 48 cent geef ik de tip: laat eerst doormeten en een kosten plaatje maken. een nieuwe printplaat kost al gauw 180 tot 200 euro. Veel succes.
Geplaatst door:
HarryO
Geplaatst op:
23-07-2014 21:37
HarryO
Geplaatst op:
23-07-2014 21:37
@ Sandra: volledige type nummer graag, incl het lange service nummer.
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)