Siemens SE54M670/EU |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
J. Leurdijk
Geplaatst op:
08-04-2014 21:52
J. Leurdijk
Geplaatst op:
08-04-2014 21:52
Beste vaatwas gebruikers.
Heb een vaatwasser hier staan die het niet goed doet.
Kan de vaatwasser aan en uitzetten met de daarvoor bedoelde aan en uit knop.
Wanneer ik de vaatwasser aanzet begint hij direct met wassen hij geeft water en pompt het direct weg. Programma blijft maar door lopen stopt pas bij uitschakelen van de gehele machine. display geeft niets aan geen indicatie welk programma en geen indicatie waar hij zich bevind in het programma de tijd blijft ook zwart. De knoppen van reset en de verschillende wasprogramma's reageren ook niet.
zelf denk ik dat het de module is in het paneel maar dat is een gok.
Heb de vaatwassen al meerdere malen uit en aan gezet zowel met de knop als met de stekker eruit halen. niks helpt.
Heeft u dit probleem ook of weet u de oplossing reageer dan alstublieft. Want de machine is een gemis in ons gezin.
alvast bedankt . mvg. Job
Heb een vaatwasser hier staan die het niet goed doet.
Kan de vaatwasser aan en uitzetten met de daarvoor bedoelde aan en uit knop.
Wanneer ik de vaatwasser aanzet begint hij direct met wassen hij geeft water en pompt het direct weg. Programma blijft maar door lopen stopt pas bij uitschakelen van de gehele machine. display geeft niets aan geen indicatie welk programma en geen indicatie waar hij zich bevind in het programma de tijd blijft ook zwart. De knoppen van reset en de verschillende wasprogramma's reageren ook niet.
zelf denk ik dat het de module is in het paneel maar dat is een gok.
Heb de vaatwassen al meerdere malen uit en aan gezet zowel met de knop als met de stekker eruit halen. niks helpt.
Heeft u dit probleem ook of weet u de oplossing reageer dan alstublieft. Want de machine is een gemis in ons gezin.
alvast bedankt . mvg. Job
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
HarryO
Geplaatst op:
08-04-2014 22:48
HarryO
Geplaatst op:
08-04-2014 22:48
Achter EU staat nog een nummer.
Ik verdenk de nivo regelaars.
Verwijder de linker zijkant (van voren gezien)
Onderaan zit een unit met daarin 2 oranje nivo regelaars. Is deze unit schoon en kunnen ze beide soepel bewegen?
Staat er water op de bodem plaat onder de machine?
Ik verdenk de nivo regelaars.
Verwijder de linker zijkant (van voren gezien)
Onderaan zit een unit met daarin 2 oranje nivo regelaars. Is deze unit schoon en kunnen ze beide soepel bewegen?
Staat er water op de bodem plaat onder de machine?
Geplaatst door:
J. Leurdijk
Geplaatst op:
08-04-2014 22:53
J. Leurdijk
Geplaatst op:
08-04-2014 22:53
Goedeavond.
Klopt na Eu staat 17
Zal kijken of het daar aanligt maar hij pomp het water goed weg en geeft ook goed water ( koud). Maar zal kijken. Bedankt voor de tip.
Met vriendelijke groet.
Klopt na Eu staat 17
Zal kijken of het daar aanligt maar hij pomp het water goed weg en geeft ook goed water ( koud). Maar zal kijken. Bedankt voor de tip.
Met vriendelijke groet.
Geplaatst door:
J. Leurdijk
Geplaatst op:
09-04-2014 19:45
J. Leurdijk
Geplaatst op:
Goedeavond.
Heb de niveauregelsar nagekeken en er staat geen water in de lekbak. Dit is dus niet het probleem. Misschien nog iets wat.ik kan checken?
Mvg. Job
Heb de niveauregelsar nagekeken en er staat geen water in de lekbak. Dit is dus niet het probleem. Misschien nog iets wat.ik kan checken?
Mvg. Job
Geplaatst door:
J. Leurdijk
Geplaatst op:
J. Leurdijk
Geplaatst op:
Goedeavond.
Mvg. Job
Mvg. Job
Geplaatst door:
HarryO
Geplaatst op:
09-04-2014 22:30
Gewijzigd op:
09-04-2014 22:33
HarryO
Geplaatst op:
09-04-2014 22:30
Gewijzigd op:
09-04-2014 22:33
Controleer de bekabeling tussen de elektronica module in de deur en de rest van de machine.
Vooral bij het scharnierende deel van de deur.
Controleer ook de module zelf op losse contacten.
Voor dat je verder gaat: controleer je machine op Dishcareaction
Volgens mij zit jou machine van 2004/2005 ook in deze risico serie.
Vooral bij het scharnierende deel van de deur.
Controleer ook de module zelf op losse contacten.
Voor dat je verder gaat: controleer je machine op Dishcareaction
Volgens mij zit jou machine van 2004/2005 ook in deze risico serie.
Geplaatst door:
J. Leurdijk
Geplaatst op:
09-04-2014 22:42
J. Leurdijk
Geplaatst op:
09-04-2014 22:42
Goedeavond harry
Heb de bedrading gecontroleerd. Mijn conclusie is dat er een relais defect is op de module dus die heb ik besteld. Vaatwasser valt niet binnen de risico factor had al gekeken op de site van Siemens. Ik hoop dat het de relais is. Ik hou u op de hoogte bedankt voor het meedenken. Prettige avond
Heb de bedrading gecontroleerd. Mijn conclusie is dat er een relais defect is op de module dus die heb ik besteld. Vaatwasser valt niet binnen de risico factor had al gekeken op de site van Siemens. Ik hoop dat het de relais is. Ik hou u op de hoogte bedankt voor het meedenken. Prettige avond
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)