siemens SE64E330EU/55 |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
John van 't hoff
Geplaatst op:
03-04-2014 20:36
John van 't hoff
Geplaatst op:
03-04-2014 20:36
Onze vaatwasser bleef pompen ook als de deur op was. we zagen dat er lekkage bij het doorstroomelement was deze besteld en gemonteerd en dat ik deze had vastgezet heb ik de Electra overgezet om te voorkomen dat hij verkeerd was aangesloten. nadat ik alles had aangesloten en min of meer afgesloten ging ik testen.
hij nam water en daarna 2 ploffen en niets meer. Zit er ergens een zekering en wat zou het kunnen zijn ik heb geen water lekkage gehad
hij nam water en daarna 2 ploffen en niets meer. Zit er ergens een zekering en wat zou het kunnen zijn ik heb geen water lekkage gehad
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
HarryO
Geplaatst op:
04-04-2014 08:20
Gewijzigd op:
04-04-2014 08:21
HarryO
Geplaatst op:
04-04-2014 08:20
Gewijzigd op:
04-04-2014 08:21
Maak eens een duidelijk foto van hoe je het element hebt aangesloten en zet deze ergens neer waar we hem kunnen zien.
Je kunt het haast niet fout gedaan hebben, het zijn vaste stekkers voor de temperatuur sensor en droogkook beveiliging.
Op het element komen dikke draden en op de schakelaar in het midden van het element ook.
Niet toevallig de aarde draad en een dikke draad van het element verwisseld?
Je kunt het haast niet fout gedaan hebben, het zijn vaste stekkers voor de temperatuur sensor en droogkook beveiliging.
Op het element komen dikke draden en op de schakelaar in het midden van het element ook.
Niet toevallig de aarde draad en een dikke draad van het element verwisseld?
Geplaatst door:
John van 't hoff
Geplaatst op:
04-04-2014 14:31
John van 't hoff
Geplaatst op:
Ik zal een foto plaatsen maar ik heb eerst de oude er af gehaald en de draden nog laten zitten, daarna de nieuwe gemonteerd en een voor een de draden overgezet. Wat zou er eventueel de kortsluiting kunnen veroorzaken?
Groet John
Groet John
Geplaatst door:
John van 't hoff
Geplaatst op:
John van 't hoff
Geplaatst op:
Ik zal een foto plaatsen maar ik heb eerst de oude er af gehaald en de draden nog laten zitten, daarna de nieuwe gemonteerd en een voor een de draden overgezet. Wat zou er eventueel de kortsluiting kunnen veroorzaken?
Groet John
Groet John
Geplaatst door:
HarryO
Geplaatst op:
08-04-2014 22:41
HarryO
Geplaatst op:
08-04-2014 22:41
Alles is mogelijk, van fout angesloten tot beschadigde isolatie van een draad.
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)