Bosch SGS43E92EU Werkt niet |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Natos
Geplaatst op:
18-02-2014 16:12
Natos
Geplaatst op:
18-02-2014 16:12
Hoi,
Ik heb een Bosch vaatwasser die het gister ineens niet meer doet. Hij staat aan, hoor de vaatwasser ook gewoon werken alleen er is geen water en er wordt niet gesproeid. Zout toevoer zit tot het dopje vol met water. Onderin de vaatwasser lekt er water. Niet van de zijkanten alleen onderin.
Kan iemand mij helpen hoe ik dit kan verhelpen. Heb deze vaatwasser via marktplaats gekocht. Is maar anderhalf jaar gebruikt door de eigenaar en ik heb de vaatwasser zelf maar 8x laten draaien.
Mvg,
Natos
Ik heb een Bosch vaatwasser die het gister ineens niet meer doet. Hij staat aan, hoor de vaatwasser ook gewoon werken alleen er is geen water en er wordt niet gesproeid. Zout toevoer zit tot het dopje vol met water. Onderin de vaatwasser lekt er water. Niet van de zijkanten alleen onderin.
Kan iemand mij helpen hoe ik dit kan verhelpen. Heb deze vaatwasser via marktplaats gekocht. Is maar anderhalf jaar gebruikt door de eigenaar en ik heb de vaatwasser zelf maar 8x laten draaien.
Mvg,
Natos
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
HarryO
Geplaatst op:
18-02-2014 21:31
HarryO
Geplaatst op:
18-02-2014 21:31
Wat bedoel je met "lekt water onderin, niet van de zijkanten" ?
Staat er water in de machine of op de bodem plaat onder de machine?
Zonder water in de machine kan hij ook niet werken.
Technische tekening Tabblad alle onderdelen en tekeningen
Staat er water in de machine of op de bodem plaat onder de machine?
Zonder water in de machine kan hij ook niet werken.
Technische tekening Tabblad alle onderdelen en tekeningen
Geplaatst door:
Natos
Geplaatst op:
18-02-2014 21:45
Gewijzigd op:
18-02-2014 21:46
Natos
Geplaatst op:
18-02-2014 21:45
Gewijzigd op:
18-02-2014 21:46
Er lekt heel weinig water van onder. Vanuit de zijkant lekt er niks!Heb de vaatwasser net nog eens laten draaien en ging opnieuw gewoon aan, dit keer sproeide die wel water etc. Alleen bleef de vaatwasser doordraaien terwijl die eigenlijk al klaar was. Vaatwasser bleef geluid maken en stond gewoon aan alleen kreeg geen melding dat de vaat klaar was.
Geplaatst door:
HarryO
Geplaatst op:
22-02-2014 08:51
HarryO
Geplaatst op:
22-02-2014 08:51
Probeer er achter te komen wat er dan nog actief is.
Als er water op de bodemplaat onder de machine komt gaat hij in de beveiliging en dus continue afpompen.
Als er water op de bodemplaat onder de machine komt gaat hij in de beveiliging en dus continue afpompen.
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)