Sproeiarm reinigen |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Sabine van Sleuwen
Geplaatst op:
10-09-2010 13:22
Sabine van Sleuwen
Geplaatst op:
10-09-2010 13:22
Mijn vaat wordt al tijden niet meer voldoende schoon.
Nu verwacht ik dat het probleem zit in de sproeiarm. In deze sproeiarm zitten allemaal etensresten, zoals rijstkorrels en dergelijke. Deze etensresten kan ik er niet uit krijgen, zonder de sproeiarm te openen. Dit is nu het probleem. Ik krijg de sproeiarm van onze Whirlpool vaatwasser niet open. Het lijkt mij dat dit toch mogelijk moet zijn, anders kan ik elke maand een nieuwe sproeiarm kopen, dat is niet echt mijn bedoeling.
Wie kan mij helpen?
Nu verwacht ik dat het probleem zit in de sproeiarm. In deze sproeiarm zitten allemaal etensresten, zoals rijstkorrels en dergelijke. Deze etensresten kan ik er niet uit krijgen, zonder de sproeiarm te openen. Dit is nu het probleem. Ik krijg de sproeiarm van onze Whirlpool vaatwasser niet open. Het lijkt mij dat dit toch mogelijk moet zijn, anders kan ik elke maand een nieuwe sproeiarm kopen, dat is niet echt mijn bedoeling.
Wie kan mij helpen?
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
Geplaatst op:
10-09-2010 17:33
Geplaatst op:
10-09-2010 17:33
Het is toch een kwestie van peuteren en schudden. Helaas...
Geplaatst door:
Harry Boter
Geplaatst op:
11-02-2013 19:03
Harry Boter
Geplaatst op:
11-02-2013 19:03
Ik heb exact hetzelfde probleem! Knap waardeloos dat de sproeiarm niet open kan om schoon te maken. Het lijkt me dat dit anno 2013 met gemak te produceren moet zijn.
Geplaatst door:
Jean-Pierre
Geplaatst op:
30-10-2016 10:22
Jean-Pierre
Geplaatst op:
30-10-2016 10:22
Het lukte mij snel met behulp van een luchtcompressor die ik in de garage heb staan, tja maar wie heeft zoiets. Ik perste lucht in de kleine gaatjes en er kwam glas, een botje en plastic uit. Waarschijnlijk lukt het ook met een rubberen slangetje en kraanwater, buiten of in de badkamer.
Geplaatst door:
Sjoerd
Geplaatst op:
18-10-2017 10:38
Sjoerd
Geplaatst op:
18-10-2017 10:38
Geen compressor?
Bij de action kun je spuitbussen met gecomprimeerde lucht kopen. Hiermee kun je toch zaken met luchtdruk reinigen.
Bij de action kun je spuitbussen met gecomprimeerde lucht kopen. Hiermee kun je toch zaken met luchtdruk reinigen.
Geplaatst door:
Carla
Geplaatst op:
16-05-2018 13:13
Carla
Geplaatst op:
16-05-2018 13:13
Tip hang niet zo,n geurvreter voor je sproeiarm haha
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)