G 648 SC |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Mike
Geplaatst op:
01-01-2014 19:04
Mike
Geplaatst op:
01-01-2014 19:04
De afvoerpomp van de vaatwasser gaat gewoon draaien als je de machine aanzet. Normaal gaat hij na 'n aantal seconden uit, waarna er water in de machine komt. Nu blijft de afvoerpomp draaien en komt er geen water.
Ik heb alle filters schoongemaakt en de terugslagklep werkt ook goed.
Heeft iemand 'n idee waarom de pomp blijft draaien en waarom er geen water in de machine komt??
Ik heb alle filters schoongemaakt en de terugslagklep werkt ook goed.
Heeft iemand 'n idee waarom de pomp blijft draaien en waarom er geen water in de machine komt??
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
HarryO
Geplaatst op:
03-01-2014 12:30
HarryO
Geplaatst op:
03-01-2014 12:30
Machine heeft een lekkage geconstateerd of de nivo regelaar blijft hangen/ziet niet een onjuiste waterhoogte.
Verwijder de plint aan de voorkant en anders de zijkanten en kijk of er water op de bodem plaat onder in de machine staat.
Zo ja deze droog maken en de machine proberen. Controleer waar de lekkage vandaan komt.
Zo nee dan de beide nivo regelaars los halen en de slangetjes hiervan door blazen, terug zetten en opnieuw proberen.
Verwijder de plint aan de voorkant en anders de zijkanten en kijk of er water op de bodem plaat onder in de machine staat.
Zo ja deze droog maken en de machine proberen. Controleer waar de lekkage vandaan komt.
Zo nee dan de beide nivo regelaars los halen en de slangetjes hiervan door blazen, terug zetten en opnieuw proberen.
Geplaatst door:
Mike
Geplaatst op:
04-01-2014 09:55
Mike
Geplaatst op:
04-01-2014 09:55
ben vandaag aan het werk maar ga morgen de boel openschroeven.
dank! ik hou je op de hoogte...
dank! ik hou je op de hoogte...
Geplaatst door:
Mike
Geplaatst op:
05-01-2014 16:56
Mike
Geplaatst op:
05-01-2014 16:56
Yahoo! Opengeschroefd, water op de bodemplaat ... Schoongemaakt, lekkage verholpen en draaien maar!
Enorm bedankt voor je hulp!
Enorm bedankt voor je hulp!
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)