Ikea LAGAN dw60 |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Dorien
Geplaatst op:
10-11-2013 18:03
Dorien
Geplaatst op:
10-11-2013 18:03
Help, mijn vaatwasser doet het niet meer. Hij gaat aan, begint vervolgens met het gekozen programma, maar na verlof van tijd komt er een hard piepend geluid uit. Een soort alarmtoon. Als ik de vaatwasser uit en weer aan zet, pompt hij eerst het water weg en begint weer met spoelen. Vervolgen komt het alarm weer om de hoek kijken. Inmiddels zout bijgevuld, afvoer los gehad.
Iemand een goede tip?
Iemand een goede tip?
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
HarryO
Geplaatst op:
10-11-2013 22:31
HarryO
Geplaatst op:
10-11-2013 22:31
Gaan er lampjes knipperen/branden die dit anders niet doen? Zo ja: welke
Is het een enkele piep of een piepjes patroon? Indien patroon: hoe vaak piept hij?
Is het een enkele piep of een piepjes patroon? Indien patroon: hoe vaak piept hij?
Geplaatst door:
Dorien
Geplaatst op:
11-11-2013 14:48
Dorien
Geplaatst op:
11-11-2013 14:48
Hoi, bedankt voor de reactie. Ik heb mn vaatwasser weer aangezet, en eigenlijk komt er helemaal geen melding. Het apparaat gaat gewoon heel hard brommen, klinkt als een defect motortje ofzo, maar vervolgens stopt dat, en gaat het programma "gewoon" verder. Geen piepjes, geen lampjes. Ook komt de vaat er gewoon schoon (en warm) uit.
Tijdens een 30 minuten programma op 60 graden komt die brom, die vervolgens een dikke minuut aanhoudt 2 keer langs. Flinke herrie. Maar uiteindelijk is mn vaat dus wel schoon!
Wat oet ik hier nu mee?
Vriendelijke groet, Dorien
Tijdens een 30 minuten programma op 60 graden komt die brom, die vervolgens een dikke minuut aanhoudt 2 keer langs. Flinke herrie. Maar uiteindelijk is mn vaat dus wel schoon!
Wat oet ik hier nu mee?
Vriendelijke groet, Dorien
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)